کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر هوای همدان نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است، گفت: با افزایش ابر‌ها در پاره‌ای از نقاط، رگبار و باران دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۶۶۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 18 October 2018
محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه هوای همدان بارانی است، گفت: از شنبه آینده در ساعات بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و بارش‌های رگباری موقت در استان خواهیم بود.

به گزارش فارس، باقری‌شکیب با بیان اینکه استان فردا و پس فردا بارش‌های رگباری ضعیفی را تجربه می‌کند، افزود: از شنبه هفته آینده در ساعات بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و بارش‌های رگباری موقت در استان خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه تغییرات دمایی در استان به شکل محسوس دیده نمی‌شود، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ملایر و نهاوند با دمای ۲۳ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شد.

وی یادآور شد: بر اساس گزارش‌های ارسالی شهرستان بهار صبح امروز با سه درجه خنک‌ترین نقطه استان معرفی شد.

باقری‌شکیب با بیان اینکه دمای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۴ تا ۲۲ درجه در نوسان بوده است، خاطرنشان کرد: دمای فعلی همدان ۱۶ درجه بالای صفر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هوای همدان بارانی گزارش شده است، خاطرنشان کرد: فعلاً گزارشی از این بارندگی‌ها در سایر نقاط استان گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار