مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با تاکید به اینکه به دنبال کنترل افزایش قیمت‌ها در بازار هستیم، گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام می‌دهیم و همدان نسبت به بقیه کشور‌ها موفق بوده است.
کد خبر: ۶۶۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 19 October 2018
علیرضا حسن‌پور از ثبت موجودی کالای قریب به ۷ هزار انبار در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خبر داد.

به گزارش فارس، حسن‌پور با اشاره به اینکه این روز‌ها شاهد ثابت نسبی در بازار همدان هستیم، اظهار کرد: سازمان‌های مربوطه در تهیه اقلام مورد نیاز مردم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه کمترین شکایات را در همدان شاهد بوده‌ایم و تا حد توان کالا‌های مورد نیاز استان تهیه شده است، افزود: در حوزه میوه و تره‌بار اقدامات خوبی انجام شده و چند جلسه تنظیم بازار برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه میوه و تره‌بار، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی برنامه‌هایی را در دستور کار دارند تا حد امکان دست دلالان کوتاه شود و کالا به صورت مستقیم به دست مردم برسد.

حسن‌پور از ثبت اطلاعات قریب به ۷ هزار انبار در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد و افزود: کار خوبی که استان همدان در این زمینه انجام داده این بوده که حتی فروشگاه‌های جزء نیز ملزم به ثبت موجود‌های خود شده‌اند.

وی تاکید کرد: الزام قانونی برای ثبت موجودی برای بنک‌داران و عمده‌فروشان است، اما در همدان خرده‌فروشان، شرکت‌ها، ادارات و نهاد‌های دولتی که انبار کالا دارند، نیز الزام به ثبت اطلاعات شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار