رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: در راستای فضای سبزی مطلوب برای شهروندان بازدید و بررسی از ۱۳۸ پارک همدان انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 19 October 2018
مشکلات ۱۳۸ پارک همدان توسط شورا و شهرداری همدان بررسی و برای حل آن اقدام خواهد شد.

به گزارش فارس، گسترش فضای سبز و حفظ و نگهداری آن یکی از دغدغه‌هایی است که همواره برای مدیران شهری و مردم مطرح بوده است، افزایش سرانه فضای سبز شهر به عنوان یک شاخص مهم در مجموعه شهری در برنامه‌ها دنبال می‌شود و همواره به عنوان یک مطالبه مردمی نیز مطرح است، در این میان پارک‌ها همواره مهم‌ترین نمود فضای سبز بودند و توجه بسیاری را به خود اختصاص دادند. در حال حاضر سرانه فضای سبز به ازای هر یک از شهروندان همدانی حدود ۱۱ مترمربع است.

علی فتحی افزود: مسائلی، چون روشنایی پارک‌ها، امکانات مختلف، سرویس بهداشتی و فضای سبز آن بررسی می‌شود تا با شناخت از کمبود‌ها راهکار حل آن‌ها اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه‌ای با حضور پیمانکاران خدمات شهری برگزار شد تا مشکلات آن‌ها نیز بررسی می‎شود، تصریح کرد: در این نشست مباحث مختلف در حوزه پیمانکاران فضای سبز شهری مطرح شد و به دنبال حل آن هستیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: در یک سال پیش رو در موضوعات مختلف خدمات شهری به ریز وارد خواهیم شد تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

آغاز برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی پارک‌ها در بهار آینده

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه بازدید از پارک‌های سطح شهر با هدف بررسی امکانات و مبلمان آن انجام می‌شود، گفت: شاخص‌هایی، چون کمیت و کیفیت فضا‌های سبز، استانداردسازی و نوسازی وسایل بازی، کف‌پوش پارک‌ها بر اساس موقعیت مکانی، گستردگی و درجه اهمیت آن بررسی و مشکلات برطرف می‌شود.

وحیدعلی‌ضمیر اظهار کرد: البته همزمان با فرارسیدن نوروز ۹۷ سرویس‌های بهداشتی در ۱۲ نقطه بازسازی شد و نظافت و نگهداری از آن به صورت مداوم در دستور کار قرار دارد.
 
با بیان اینکه با شروع فصل پاییز، فضای سبز به خزان می‌رود و استفاده از پارک‌ها کاهش می‌یابد، افزود: برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی پارک‌ها برای عید سال آینده نیز در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار