مدیرکل گمرک همدان گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۱۸۲ کامیون از رویه خروج موقت در گمرک همدان استفاده کرده و نسبت به اخذ مجوز خروج اقدام کردند.
کد خبر: ۶۶۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 19 October 2018
جمال خشوعی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تاکنون ۱۸۲ کامیون از رویه خروج موقت در گمرک استفاده کرده کردند، گفت: گمرک به صورت شبانه‌روزی به زائران کربلا خدمات‌رسانی می‌کند و هزینه‌ای هم برای کاپوتاژ اخذ نمی‌شود.

به گزارش فارس، خشوعی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی اربعین حسینی و آمادگی سازمان‌های مربوطه برای تسهیل اعزام کامیون‌های حامل کالای موکب‌های مستقر در کربلا، گمرک نیز مانند گذشته به صورت شبانه‌روزی به خدمت‌رسانی مشغول است.

مدیرکل گمرک همدان با اشاره به اینکه زمان تعیین‌شده برای اظهار و صدور پروانه دیجیتال به شرط تکمیل مدارک نیم ساعت از زمان اظهار است، تصریح کرد: البته هزینه‌ای در گمرک برای کاپوتاژ از زائران اخذ نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد اظهار خروج موقت از ابتدای تا ۲۵ مهرماه ۱۸۲ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد رشد داشته است، ادامه داد: ۱۶ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۸۱۷ کیلوگرم کالا خروج موقت داشتند که ۲ هزار و ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

خشوعی تصریح کرد: در این مدت از نظر ارزش دلاری نیز ۴ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۵۰۶ دلار خروج موقت صورت گرفته که ۱۵۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ازنظر ریالی نیز ۲۰۹ میلیارد و ۷۲۷ میلیون و ۲۵۲ هزار ریال در این مدت خروج موقت داشتند که ۲۲۰ درصد رشد داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار