معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: ۷۶ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت اسدآباد واجد شرایط اخذ کارت ملی هوشمند هستند که تاکنون از این میزان جمعیت ۶۲ هزار نفر برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.
کد خبر: ۶۶۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 18 October 2018
یزدان آزرمی گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر از واجدین شرایط در این شهرستان هنوز کارت ملی هوشمند خود را نگرفته اند.

به گزارش ایسنا، آزرمی در جلسه ثبت وقایع حیاتی با اشاره به اینکه الزام در اخذ کارت ملی هوشمند پاسخگو نخواهد بود و باید در این راستا به نوعی از طریق برخی مشوق‌ها بهره برد، یادآورشد:آستانه تحمل مردم برای در صف ایستادن وجود ندارد و برخی از بیم صف برای کارت ملی هوشمند اقدام نمی‌کنند که باید در این راستا از ظرفیت و فرصت خبرنگاران و رسانه‌ها برای اطلاع رسانی مردم در بحث اینکه دیگر صدور کارت ملی هوشمند معطلی و صف ایستادن ندارد استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد تصریح کرد:هر یک از دستگاه‌های تخصصی مانند جهاد کشاورزی، بهزیستی، کمیته امداد ... می‌توانند طی توافقاتی با ثبت احوال جامعه هدف خود را برای اخذ کارت ملی هوشمند تشویق کنند.

آزرمی در رابطه با دفن اموات در سطح روستا‌ها نیز خاطر نشان کرد:دهیاران حتما مجوز دفن برای اموات داشته باشند و این مسولیت در روستا‌ها مستقیما برعهده دهیاران خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار