فرمانده انتظامی شهرستان بهار همچنین از کشف بیش از ۳۳ کیلو مواد مخدر گل در عملیات مشترک با پلیس مبارزه مواد مخدر ناجا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 18 October 2018
سرهنگ بزرگعلی نوری از کشف ۳ محموله طیور غیر بهداشتی شامل ۵ هزار و ۷۶ قطعه طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، نوری گفت: با توجه به اجرای طرح‌های مختلف مبارزه با قاچاق کالا، کارکنان انتظامی پاسگاه حسین آباد شهرستان بهار طی ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف ۳ محموله طیور غیر بهداشتی به تعداد ۵ هزار و ۷۶ قطعه طیور در محور‌های مواصلاتی این شهرستان شدند.

وی افزود: این ۳ محموله که ارزش ریالی آن ۹۹۰ میلیون ریال برآورد شده از مرز‌های غربی کشور بارگیری شده و قصد تردد از مسیر همدان به سمت استان‌های مرکزی را داشته، اما با هوشیاری کارکنان انتظامی شهرستان متوقف شد.

سرهنگ نوری در ادامه گفت: در این رابطه ۳ خودرو متوقف و ۳ نفر مرتبط با حمل طیور برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار عنوان کرد: مردم برای تهیه احشام و طیور مورد نیاز به مراکز فروش و کشتار بهداشتی دام و طیور مراجعه و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک طی تماس با تلفن ۱۱۰ نزدیکترین یگان انتظامی را مطلع کنند.

سرهنگ بزرگعلی نوری عنوان کرد: شب گذشته در راستای اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی طی عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، باند ۵ نفره تولید و توزیع مواد مخدر گل در شهرستان بهار منهدم و دستگیر شدند.

وی افزود: با اجرای دقیق طرح و اشراف اطلاعاتی در این عملیات مقدار ۳۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر گل در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ نوری در ادامه گفت: افراد دستگیر شده و مرتبط با این باند جهت رسیدگی به مرجع قضایی تحویل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار