ریاست آستان شاهزاده محمد(ع) گفت: اولین موکب اربعین در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان به همت استان مقدس شاهزاده محمد (ع) و با محوریت اداره کل اوقاف استان همدان در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان برای زائران شیعه پاکستانی بر پا شد.
کد خبر: ۶۶۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ 17 October 2018

 
ریاست آستان شاهزاده محمد(ع) گفت: اولین موکب در راه اربعین در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان برپا شد
 
حجت الاسلام گودرز سیفی با اعلام این خبر گفت: به همت استان مقدس شاهزاده محمد و با محوریت اداره کل اوقاف استان همدان در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان برای زائران شیعه پاکستانی بر پا شد.
 
حجت الاسلام سیفی در این خصوص افزود: اولین محموله برای این موکب به وزن ۲۴ تن از استان شاهزاده محمد به مقصد مورد نظر ارسال شد که شامل قند، اب میوه، خشکبار، اب و سیب زمینی بود. 

وی کمک‌های مردم را خوب دانست وبیان داشت: این محموله به همت خیرین و کمک‌های مردمی و دوستاران سید الشهدا جمع اوری شد که در نوع خود بی نظیر است.
 
ریاست استان شاهزاده محمد مهمترین هدف استان را در سال ۹۷ فقرزدائی دانست و بیان کرد: در سال ۹۷ بنای کار استان شاهزاده محمد فقر زدائی بود و در این راستا نقطه هدف ما محله‌های فقیر نشین بود.
 
وی با بیان اینکه در بحث عمران و ابادانی در محله‌های فقیر نشین با همکاری شهرداری اقدامات مهمی انجام داده شده است، افزود: اسفالت این محله‌ها و کوچه‌ها در اولویت ما قرار داشت البته برای خانواده‌هایی هم که حمام در خانه نداشتند حمام ساخته شد.
 
حجت الاسلام سیفی با اشاره به اینکه بیمارانی که توان مالی برای معالجه خود نداشتند نیز کمک کردیم تا مشکلات ان‌ها برای درمان برطرف کنند، افزود: حمایت از فقرا سرلوحه نیت اکثر واقفین قرار دارد.
 
وی با توجه به اینکه این روز‌ها تامین خیلی از مایحتاج ضروری برای خانواده‌های فقیر سخت شده است،خاطر نشان ساخت: بسته‌های حمایتی ویژه‌ای بین خانواده‌های نیازمند درمحله‌های مورد نظر تقسیم شد.

در پایان  حجت الاسلام سیفی تصریح کرد: در حال گسترش استان مقدس شاهزاده محمد هستیم که مهمترین هدف ما ایجاد فضا‌های فرهنگی هنری و تجاری در استان است که به زودی این مهم اجرائی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار