مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی نظیر گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی انجام شده است، گفت: این ممنوعیت باعث کاهش و ثبات قیمت خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 17 October 2018
علیرضا حسن‌پور با بیان اینکه جلوگیری از خروج دام زنده در دست اقدام است، گفت: با این اقدام به دنبال ثبات و کاهش قیمت گوشت هستیم.
 
به گزارش فارس، حسن‌پور با بیان اینکه طی دو هفته اخیر روند آرام و رو به بهبودی را در بازار شاهد هستیم، اظهار کرد: از لحاظ تامین مایحتاج ضروری و الزامات و همکاری اصناف و بازاریان با تعزیرات حکومتی و مراجع نظارتی روند خوبی در بازار حاکم است.

وی با اشاره به اینکه اکثر انبار‌های استان در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت شده‌اند، گفت: عمدتاً موجودی انبار‌های استان به ما اعلام شده و در این راستا هر اطلاعاتی نیاز باشد، اعلام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به اینکه اگر نیاز به عرضه کالایی باشد، این اقدام صورت می‌گیرد و بهبود نسبی نسبت به تامین و توزیع کالا‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: البته افزایش قیمت‌ها برای شهروندان آزاردهنده بوده که رصد‌ها نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجازه سوء استفاده و افزایش قیمت کالا‌ها را نخواهیم داد، گفت: بخشی از افزایش قیمت‌ها مشکل کشوری است و نظارت به خارج از استان مربوط می‌شود.

حسن‌پور بیان کرد: با تدابیر استاندار، کمیسیون تنظیم بازار و سازمان‌های تامین‌کننده کالا مانند جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت سعی بر این بوده با افزایش تولید کالا تا حدودی قیمت‌ها ثابت نگاه داشته شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه با بیان اینکه بالا بودن قیمت گوشت مردم را آزار می‌دهد، افزود: توزیع گوشت دولتی در این زمینه مورد توجه قرار گرفته و همدان جزو معدود استان‌هایی است که سهمیه گوشت دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دنبال جلوگیری از خروج دام زنده از استان هستیم تا این ثبات قیمت به این کالا نیز برگردد، گفت: نیروی انتظامی به شدت پیگیر مسئله است تا نیاز مردم همدان در خصوص این مواد غذایی تامین شود.

حسن‌پور با بیان اینکه تنظیم بازار استان اقدامات متعددی را در راستای تاثیرگذاری بر روی قیمت‌ها انجام داده است، افزود: دنبال این هستیم تا تخلفی در این زمینه صورت نگیرد.

وی با اشاره به اینکه با کمک مردم این اقدام در حال پیگیری است، تاکید کرد: برخی از مردم شکایت‌های خود را به صورت کتبی یا تلفنی انتقال می‌دهند و گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی نیز در بازار حضور دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: با توزیع کالا‌های مورد نیاز به دنبال جلوگیری از افزایش قیمت بوده‌ایم که در ثبات نسبی و کاهش قیمت‌ها تاثیرگذار بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار