فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون که از استان‌های مرزی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود، مشکوک شده و بلافاصله آن را متوقف کردند.
کد خبر: ۶۶۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 16 October 2018
سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگارقاچاق به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد ریال در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۲ میلیون و ۲۶۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند، افزود: طبق اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های مکشوفه ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان همدان گفت: در این راستا ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی همچنین در خصوص کشف عتیقه در همدان از کشف یک پیه سوز عتیقه مربوط به هزاره اول قبل از میلاد توسط ماموران پاسگاه انتظامی بخش قهاوند خبر داد و گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر نگهداری اشیاء عتیقه، توسط فردی در بخش قهاوند از توابع شهرستان همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی بخش قهاوند قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی متهمان که ۲ برادر بودند، شناسایی و با اخذ مجوز قضایی در بازرسی از منزل آنان مقادیری هروئین و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر همچنین یک قطعه شیء عتیقه کشف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی مشخص شد، این شیء عتیقه یک پیه سوز قدیمی و دارای قدمتی تاریخی مربوط به هزاره اول قبل از میلاد است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: نیروی انتظامی در راستای حفظ آثار باستانی و میراث گذشتگان با سارقان و قاچاقچیان اشیاء عتیقه مبارزه می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار