مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای کشور امری ضروری است، گفت: کارگروه تأمین مالی خارجی استان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۶۶۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 16 October 2018
سیدناصر محمودی گفت: کارگاه آموزشی نحوه تأمین منابع مالی در استان همدان چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، محمودی اظهار کرد: کارگروه تأمین منابع مالی سرمایه‌گذاری در استان نقشه راه تأمین مالی بین‌المللی را تدوین می‌کند.

وی افزود: نقشه‌راه سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های اقتصادی استان، اولویت‌های توسعه‌ای طرح‌های شناسایی و مطالعه شده، منابع قابل پیش‌بینی برای تأمین مالی هر طرح را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: این کارگروه به بررسی تأمین منابع مالی برای سرمایه‌گذاری از راه‌های مختلف را بررسی و راهکار لازم برای حرکت سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد.

محمودی با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی برای فعالیت به منابع مالی نیاز دارند، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که به سرمایه‌گذار خارجی معرفی می‌شود باید از ابعاد مختلف از جمله مالی بررسی شده باشد.

وی گفت: با تعریف نقشه راه امکان برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت فراهم و چگونگی حمایت از سرمایه‌گذاری روشن می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اظهار کرد: برای آشنایی با شیوه‌های تأمین منابع مالی دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده است تا روند سرمایه‌گذاری با شتاب بیشتری صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار