عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه وظیفه ما خدمت صادقانه به مردم است تا نقشه‌های دشمنان در این شرایط خنثی شود و مردم بتوانند طعم انقلاب را بچشند، گفت: مشکل تعهد ارزی صادرکنندگان کشمش و خرید تضمینی کشمش پیگیری شد و در همین رابطه جلسات و مکاتبات مختلفی با رئیس کل بانک مرکزی و سرپرست وزارت اقتصاد داشتم که امیدواریم قیمت سبزه تنزل پیدا نکند و تیمی که توسط بانک مرکزی تعیین شده، تعهد ارزی از تولید و صادرکنندگان کشمش لغو شود.
کد خبر: ۶۶۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 17 October 2018
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فعالیت واحد‌های تولیدی کوچک را نجات‌دهنده اقتصاد کشور دانست و لزوم حمایت از این واحد‌های زودبازده و ارائه تسهیلات به آن‌ها را ضروری قلمداد کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین آزادیخواه به بازدید اخیر خود از واحد‌های تولیدی ترشیجات و کارخانه قند دوایس در شهرک صنعتی سامن اشاره و اظهار کرد: ناحیه صنعتی سامن یکی از زنده‌ترین نواحی صنعتی این شهرستان به شمار می‌رود.

وی افزود: در شرایط کنونی فعالیت این ۲ واحد تولیدی هر کدام با ۶۰ و ۵۰ نفر اشتغالزایی قابل تقدیر و نیازمند توجه ویژه است و باید برای توسعه این واحد‌ها تلاش کنیم.

آزادیخواه با تأکید بر اینکه از حداقل‌ها باید حداکثر استفاده را داشته باشیم، گفت: دولت و مجلس اقدام خوبی را انجام دادند و مجوز برداشت از ۱.۵ میلیون دلار گرفته شد که نواحی صنعتی زیر ۱۰ هزار نفر و روستا‌های پیرامون هم شامل می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه وفاق و همدلی را لازمه حل مسائل و مشکلات روستائیان خواند و هم‌افزایی بین مجموعه را برای پیشبرد اهداف و مطالبات مردم ضروری دانست.

آزادیخواه با بیان اینکه تمام توان و امکانات کشور و شهرستان برای خدمت به مردم و پاسخگویی به خواسته‌ها و نیاز‌های مردم به‌کار گرفته می‌شود، خواستار ارجاع درخواست‌های روستا‌ها به صورت مکتوب شد.

وی وفاق و روحیه تعاملی موجود بین مردم و مسئولان ملایر را بستری برای خدمت بیشتر به مردم و انجام اقدامات برشمرد و از دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها درخواست کرد پیگیر مطالبات مطرح شده تا رسیدن به نتیجه نهایی باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار