رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایراز افتتاح هفت طرح همزمان با هفته تربیت بدنی در ملایر خبر داد و گفت: دومین پایگاه قهرمانی استان همدان به عنوان مرکز استعدادیابی و نخبه‌پروری در ملایر راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 15 October 2018
مهدی رضایی از افتتاح هفت طرح همزمان با هفته تربیت بدنی در ملایر خبر داد و گفت: دومین پایگاه قهرمانی استان همدان به عنوان مرکز استعدادیابی و نخبه‌پروری در ملایر راه اندازی می‌شود.

به گزارش فارس، رضایی با اشاره به شروع هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان‌ماه اظهار کرد: طبق برنامه‌‍‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۸۰ برنامه متنوع همزمان با هفته تربیت بدنی در ملایر اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این برنامه‌ها را ترویج فرهنگ غنی ورزش و نشاط اجتماعی دانست و گفت:در برنامه‌های خود توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها، روستا‌ها و بخش‌های تابعه را در نظر داریم.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر افزود: باید از همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و توان و امکانات آن‌ها به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی هفته تربیت بدنی استفاده کنیم.

رضایی تصریح کرد: پایگاه قهرمانی به عنوان یک مرکز استعدادیابی و نخبه‌پروری، تاثیر زیادی در توسعه ورزش این شهرستان دارد.

وی افتتاح کلینیک پزشکی، درمانی برای ورزشکاران بی بضاعت این شهرستان با دو پزشک عمومی، دو روانشناس و یک متخصص ارتوپد را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در ملایر برشمرد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر گفت: نواختن زنگ ورزش، افتتاح ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان با ۱۲ دستگاه ورزشی و تجهیز آن، افتتاح دو کارگاه سبدبافی و خیاطی، افتتاح دو باشگاه ورزشی در شهر آق‌گل و روستای حسین‌آباد شاملو از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی است.

 وی از میزبانی ملایر برای برنامه ورزش صبحگاهی استان همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد و افزود: افتتاح چهار باب خانه ورزش روستایی، اعزام ۳۰ گروه از سمن‌ها به روستا‌ها با عنوان «یاوران سلامت» نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

رضایی فعالیت در زمینه مقابله با مواد مخدر، ترویج ازدواج آسان و سلامت روان، برگزاری همایش بزرگ کوهنوردی ۳ هزار نفری کوهنوردان این شهرستان با نصب تابلوی مرحوم محمد زنگنه کوهنورد بااخلاق و شاخص شهرستان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی از برگزاری کلاس‌های فرهنگی، پزشکی و دعوت از اساتید برجسته کشور برای مدرسی این کلاس‌ها، همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان بسیجی، غبارروبی مزار مطهر شهدا، حضور در منازل پیشکسوتان، قهرمانان و شهدای ورزشکار و تشکیل هیات اهدای خون خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات متنوع ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی نیز برگزار خواهد شد که در نظر داریم کمیته‌های فرعی نیز در بخش‌های تابعه زیر نظر بخشداران تشکیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار