اولین جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری وگردشگری شورای شهر همدان به ریاست حسین قراباغی و دیگر اعضای کمیسیون برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ 08 October 2018

جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری وگردشگری شورای شهر همدان به ریاست حسین قراباغی و دیگر اعضای کمیسیون برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری وگردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداری و شورا در اصل کمیسیون اقتصاد می‌خواهد از سرمایه گذار و گردشگر حمایت کند، گفت: زیر ساخت‌های مناسبی در شهر وجود دارد و امیدواریم با پتانسیل‌های موجود در زمینه سرمایه گذاری اتفاقات خوبی رخ دهد.

حسین قراباغی با اشاره به اینکه هر چند تنگ نظری‌هایی هم در مسئولین و مردم وجود دارد، افزود: باید همه موانع از سر راه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار برداشته شود.

وی خاطر نشان ساخت: وقتی شورای اسلامی در مقطعی پروانه ساختمانی هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها را رایگان می‌کند قدم خوب و رو به جلو است و اعتقاد ما بر این است که با همت اعضای شورا می‌توانیم با ظرفیت‌های دیگر ارگان‌ها قدم‌های بهتری در زمینه جذب سرمایه گذاری و گردشگری برداریم.

قراباغی اظهار داشت: امیدواریم اعضای شورا و شهرداری و همه صاحب نظران در زمینه‌های مختلف دغدغه‌مند باشند تا بتوانیم قدم‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف برداریم. 

لازم به ذکر است در این جلسه رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری نیز به بیان عملکرد و برنامه‌های خود پرداخت و دیگر اعضا نیز نظرات خودرا در زمینه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار اعلام کردند.

 















۰
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار