معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: تداوم کمک و حمایت خیرین از این مؤسسه کاری ارزشمند است و امیدواریم با تبلیغات و اطلاع‌رسانی که در این حوزه صورت می‌گیرد، شاهد تداوم و گسترش کمک و حمایت بیشتر از این مجموعه باشیم.
کد خبر: ۶۶۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 05 October 2018
باب‌اله فتحی با اشاره به تأکیدات و آموزه‌های اخلاقی و دینی ما در زمینه تکریم و احترام به سالمندان، رسیدگی به شرایط و رفع مسائل این قشر، به ویژه سالمندان نیازمند را وظیفه‌ای اخلاقی و همگانی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، فتحی در حاشیه عیادت از سالمندان مرکز خیریه حضرت علی (ع) ملایر با بیان اینکه این مؤسسه با تکیه بر کمک‌ها و خیرات مردمی، از سالمندان نگهداری و از آن‌ها پذیرایی می‌کند، اظهار کرد: کاری که مدیریت و کارکنان این مجموعه انجام می‌دهند هم در نزد خداوند متعال و هم آحاد جامعه، کاری دارای اجر و منزلت است.

مدیرعامل مرکز خیریه سالمندان حضرت علی (ع) ملایر نیز با اشاره به اینکه این مؤسسه پذیرای ۱۰۶ سالمند است که از مجموع این تعداد ۶۷ نفر آقا و مابقی خانم هستند، گفت: از مجموع سالمندان، ۳۹ نفر دارای بیماری‌های خاص و ۲۵ نفر وابسته به تخت هستند که با دیگر معلولان مورد ویزیت در منزل قرار می‌گیرند.

کفاشیان ادامه داد: ۳۸۷ پرونده‌ای برای دیگر معلولان شهرستان تشکیل شده و خدمات دوره‌ای دریافت می‌کنند همچنین این مؤسسه خدمات قابل‌توجهی را نسبت به سالمندان و جامعه معلولین ارائه می‌کند.

وی اظهارکرد: اداره و تأمین مایحتاج بهداشتی، درمانی و غذایی این عزیزان، منوط به حمایت‌ها و کمک‌های خیرین و آحاد مردم شهرستان و استان است و در این مؤسسه از هرگونه حمایت و کمک خیرین و نیک‌اندیشان استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل مرکز خیریه سالمندان حضرت علی (ع) افزایش هزینه‌های مرکز، متأثر از افزایش میانگین تورم عمومی را یکی از مسائل و مشکلات پیش‌روی مرکز عنوان کرد و گفت: در این شرایط و مقطع دشوار، بیش از پیش، نیازمند کمک و حمایت، مدیران، خیرین و عموم مردم خیراندیش ملایر و استان برای بهبود و تداوم خدمات‌دهی این مرکز خیریه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار