صبح امروز همزمان با سراسر کشور اجتماع ۲۰ هزارنفری مردم همدان در گردهمایی بسیجیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، نماینده، ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان در استادیوم شهدای روز قدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ 05 October 2018
مراسم گردهمایی ۲۰ هزارنفری بسیجیان همدان در قالب رزمایش بسیجیان محمد رسول (ص) ۲ برگزار شد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین (ع)، کوثر و امام علی (ع) در صوفی منظم، محکم و آهنین پرچم‌های لبیک یا حسین لبیک یا زینب لبیک یا خامنه‌ای و ... را به اهتزاز درآورده و ندای این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده را سر دادند.

امروز حضور عاشورایی مردم همدان، مراسم باشکوه رژه ۱۰ لشگر و ۵ لشگر در دوران عزتمندانه دفاع مقدس را در ذهن‌ها تداعی کرده و عزم راسخ مردم دارلمجاهدین همدان را که با تمام وجود بر ایستادگی خود بر آرمان‌های انقلاب و تبعیت از رهبری را فریاد می‌زد به رخ دنیای استکبار می‌کشید.

در این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، همخوانی سرود ملی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، مراسم سان از نیرو‌های مردمی با حضور سردار علی شادمانی، سردار صدیق، نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار همدان، معاون سیاسی استاندار، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) و تنی چند از فرماندهان همدان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با قدردانی از نیرو‌های مردمی و حماسه‌آفرینی آن‌ها در دوران دفاع مقدس و شرایط کنونی کشور اظهار داشت: امروز حضور عاشورایی شما مردم همدان یاد دوران دفاع مقدس را در یاد‌ها زنده می‌کند.

 وی با تشریح ابعاد رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ افزود: مرحله شهرستانی این رزمایش از ۱۷ شهریورماه با حضور ۲۱ گردان بیت‌المقدس و ۱۱ گردان امام حسین (ع) و امام علی (ع) برگزار شد.

سردار مظاهر مجیدی با اعلام اینکه در مرحله دوم این رزمایش ۵ هزار نفر از نیرو‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و حاشیه‌ای استان اعزام شدند بیان کرد: ما پیش‌بینی می‌کردیم در این مرحله از رزمایش ۵۰ هزار نفر از مردم همدان از خدمات گروه‌های جهادی بهره‌مند شوند درحالی‌که به لطف خداوند کریم این تعداد به ۳۵۰ هزار نفر افزایش یافت.

وی خطاب به سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) همدان تصریح کرد: بدانید حضور عاشورایی شما مردم همدان در این گردهمایی ۲۰ هزارنفری سبب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار