معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در رابطه با کمک‌های مالی کمیته امداد به سالمندان، گفت: پرداخت هزینه نگهداری ماهیانه یک میلیون ریال برای ۲۶۷ تن از سالمندان زمین‌گیر تحت حمایت، پرداخت هزینه‌های جانبی نظیر پوشک بزرگسالان ویلچر، عصا و توالت فرنگی و پرداخت کلیه هزینه‌های بیماران سالمند از محل اعتبارات بیمه و خدمات ویژه ارائه می‌شود.
کد خبر: ۶۶۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 04 October 2018
علی بحیرایی گفت: در استان همدان ۲۶۷ نفر از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد زمین‌گیر هستند و گفت: ماهیانه یک میلیون ریال به عنوان هزینه نگهداری این تعداد از سالمندان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، بحیرایی با اشاره به برنامه‌های قابل اجرا به منظور بالا بردن روحیه و مشارکت سالمندان در هفته سالمند، گفت: برگزاری همایش مذهبی سالمندان برای ۲۷۸۲ سالمند، تجلیل از سالمندان فعال در عرصه اجتماع و زندگی به تعداد ۲۲ نفر و انجام تفقد و دلجویی از ۳۴ سالمند بیمار تحت حمایت از جمله برنامه‌های کمیته امداد در هفته سالمند است.

وی در ادامه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته سالمند اظهار کرد: بهره‌مندی ۷۰۰ سالمند از خدمات غربالگری، تست قندخون و فشارخون توسط کارشناسان متخصص، انجام آموزش در زمینه‌های بهداشتی و تغذیه با دعوت از اساتید مجرب دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت برای ۲۷۸۲ تن از سالمندان و توزیع لوازم بهداشتی و پوشاک و موادغذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در بین مددجویان سالمند است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در پایان یادآور شد: الباقی خدمات برای نیاز‌های خانوار با توجه به اولویت‌های موجود ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار