معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: فرزندان انقلاب برای مقابله با هر نوع تهدیدی آمادگی ۱۰۰ درصدی دارند و حضور بسیجیان در این رزمایش مکمل و موید این آمادگی است.
کد خبر: ۶۶۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 04 October 2018
سرهنگ پاسدار مصطفی رستمی گفت: رزمایش سپاهیان محمدرسول الله ۲ با شعار ایستادگی، پیشرفت و اقتدار با حضور ۲۰ هزار بسیجی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، رستمی بیان کرد: این رزمایش تکمیل کننده سلسله رزمایش‌های صورت گرفته توسط گروه‌های جهادی در شهریوماه است.

وی اضافه کرد: ۴۶ گردان بیت المقدس، ۱۰ گردان امام حسین (ع)، گردان‌های امام علی (ع)، گردان کوثر و گروه‌های جهادی در این رزمایش حضور دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه همدان افزود: ۳۰۰ گروه جهادی از یک ماه پیش اقدام به ارائه خدمات در مناطق محروم کردند که این گروه‌ها در رزمایش سپاهیان محمدرسول الله ۲ حضور می‌یابند.

سرهنگ پاسدار رستمی گفت: این رزمایش با پیام رهبر معظم انقلاب با حضور ۶۰۰ هزار بسیجی در کشور به صورت سراسری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش علاوه بر حضور اقشار مختلف، بسیج‌های تخصصی نظیر بسیج مهندسان، طلاب، جامعه و دیگر اقشار با لباس یک شکل و همسان که در اردو‌های جهادی استفاده کردند در این رزمایش شرکت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان همدان بیان کرد: اجرای برنامه سان، مداحی، عبور نمادین کاروان اسرای کربلا در حضور میهمانان کشوری و استانی در استادیوم قدس از برنامه‌های پیش بینی شده برای این رزمایش است.

سرهنگ پاسدار رستمی اضافه کرد: این رزمایش با شعار ایستادگی، پیشرفت و اقتدار پایه گذاری شده و برای هر نوع تهدید دشمن آماده است.

وی مثال زد: به عنوان مثال برای مقابله با تهدید‌های اقتصادی دشمن، گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار فعال می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه همدان اظهار داشت: برای تقابل با تهدید امنیتی گردان‌های بیت المقدس فعال شده همچنین در صورت بروز تهدید‌های فرامرزی و خارج از منطقه، لانه گروه‌های تروریستی مورد هدف قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار