رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان گفت: در۶ ماهه نخست سال جاری ۱۷۱ مورد مشاوره فردی و ۷۳ مورد راهنمایی فردی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد منطقه یک همدان ارائه شده است.
کد خبر: ۶۶۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 03 October 2018
جعفر بهرامی‌خشنود  گفت: ۱۷۱ مورد مشاوره فردی و ۱۵ مشاوره گروهی به مددجویان کمیته امداد منطقه یک همدان ارائه شده است.

به گزارش فارس، بهرامی‌خشنود با اشاره به اینکه ۱۵ مورد مشاوره گروهی و یک‌هزار و ۵۵۵ مورد راهنمایی گروهی نیز از دیگر خدمات ارائه‌شده به مددجویان بوده است، افزود: هزینه مشاوره و راهنمایی‌های گروهی جزء برنامه‌های مشاوره بوده و توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان ادامه داد: مشاوره‌های ارائه‌شده در خصوص مقابله با آسیب‌های فضای مجازی، پیشگیری از اعتیاد و طلاق، مهارت فرزندپروری، ازدواج مجدد زنان دارای شرایط، کاهش اختلافات خانوادگی و ارتقای سلامت مخاطبان بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری، ۶ مورد ازدواج مجدد بانوان دارای شرایط ازدواج داشته‌ایم، ادامه داد: ۱۰ نفر از مددجویان نیز به مراکز مشاوره ارجاع داده شده‌اند.

بهرامی‌خشنود خاطرنشان کرد: مشاوره‌ها و راهنمایی‌ها برای زنان دارای سرپرست زندانی، زنان سرپرست خانوار، جوانان در آستانه ازدواج، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانش آموزان دختر و پسر، همسران جوان و زنان دارای همسر ازکارافتاده ارائه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار