مسئول قرارگاه سازندگی شهید «حاج حسین همدانی» همدان گفت: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داشتیم پیگیر اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» در مدرسه خورشیدپور اسلامشهر شدیم و خوشبختانه در این طرح توانستیم تعداد ۴۵۰ بسته کامل لوازم التحریر را تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند که از قبل شناسایی کرده بودیم توزیع کنیم.
کد خبر: ۶۶۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 30 September 2018
سجاد زیرک زاده گفت: پیش از آغاز سال تحصیلی جدید ۴۷۰ بسته لوازم‌التحریر توسط این قرارگاه بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش ایکنا، زیرک زاده اظهار کرد: قرارگاه سازندگی شهید حاج حسین همدانی در طول برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ با حضور در مدرسه خورشیدپور اسلامشهر اقدام به ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و ... کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرمت، بازسازی و رنگ‌آمیزی مدرسه خورشیدپور توسط گروه جهادی مهمترین برنامه ما بود که با حمایت آموزش و پرورش و خیرین، مصالح مورد نیاز این کار تهیه و مدرسه بازسازی شد.

مسئول قرارگاه سازندگی شهید «حاج حسین همدانی» همدان گفت: برنامه دیگر ما در این اردوی جهادی ویزیت رایگان و توزیع اقلام دارویی به صورت رایگان بود که با همکاری بسیج جامعه پزشکی یک گروه پزشکی شامل پزشک عمومی، مامایی و متخصص داخلی در مدرسه خورشیدپور حضور یافته و به ویزیت مردم پرداختند.

وی با اشاره به ویزیت ۵۰۰ نفر توسط پزشکان جهادگر در مدرسه خورشید پور اسلامشهر، بیان کرد: با توجه به درخواست مردم در صدد آن هستیم که زمینه حضور یک تیم پزشکی متخصص جهت ویزیت و درمان بیماران در این منطقه را فراهم کنیم.

زیرک‌زاده همچنین در ادامه افزود: بسیج سازندگی استان تعداد ۸۱ برگه معرفی نامه بیماران به درمانگاه‌های شکری موحد و فارابی را در اختیار گروه ما قرار داد تا بین افرادی برای درمان بیماری شان نیاز به طی مراحل بیشتری دارند توزیع شود.

مسئول قرارگاه سازندگی شهید «حاج حسین همدانی» همدان خاطرنشان کرد: همچنین ۴۰ بسته لوازم التحریر نیز توسط بسیج سازندگی از بنیاد برکت امام خمینی (ره) تهیه شده بود که توسط گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» توزیع شد.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که مردم این منطقه با آن روبرو هستند وجود کوچه‌ها و معابری ناهموار است که در مسیر دانش‌آموزان قرار دارد و در ایام بارندگی مشکلاتی را برای مردم و دانش آموزان به وجود می‌آورد.

زیرک‌زاده افزود: با پیگیری‌های که توسط بچه‌های گروه ما صورت گرفت خوشبختانه این مشکل نیز در حال رفع شدن است و از چند روز گذشته عملیات آسفالت مسیر مدرسه خورشیدپور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در مدتی که گروه ما در مدرسه خورشیدپور فعالیت داشت با پیگیری‌های که انجام گرفت اسم این مدرسه به گوش مسئولین رسید و هم اکنون بیشتر مسئولین استان از موقعیت این مدرسه و دانش‌آموزان آن آگاه هستند، گفت: خوشبختانه این موضوع باعث شد آموزش و پرورش استان مدرسه خورشیدپور را به عنوان مدرسه‌ای انتخاب کند که توسط استاندار و مسئولین زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در آن به صدا درآید.

مسئول قرارگاه سازندگی شهید «حاج حسین همدانی» همدان در پایان گفت: تمام هم و غم بچه‌های جهادی حل و فصل مشکلات مناطق حاشیه شهر همدان است و قرارگاه سازندگی شهید «حاج حسین همدانی» با این نیت شکل گرفته است و امیدواریم در این راه به یاری خداوند موفق باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار