رئیس اداره آب و مدیریت مصرف آب و فاضلاب روستایی استان همدان با بیان اینکه اجرای سیستم مدیریت فشارآب در تمامی روستا‌های استان ضروری نیست، گفت: سیستم مدیریت فشار تنها به منظورکنترل فشار، شناسایی نشتی ها، کنترل حوادث احتمالی و کاهش هدر رفت آب اجرایی می‌شود و تا کنون نیز در این رابطه ۷۷۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۶۶۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 30 September 2018
احمد انصاری از کاهش ۸۰ درصدی هدررفت آب با اجرای سیستم مدیریت فشار در ۱۷ روستای استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر، انصاری با اشاره به اینکه در حال حاضر سیستم مدیریت فشار در ۱۷ روستای استان به کار گرفته شده است، گفت:این سیستم در روستا‌هایی که فشار شبکه آبرسانی بالاست و یا با تعدد حوادث مواجه هستیم، در راستای مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت آب به کار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه البته در تمامی روستا‌ها نیازمند اجرای این سیستم نیستیم، عنوان کرد: خوشبختانه با اجرای این سیستم در روستا‌های هدف؛ تعداد حوادث به یک پنجم و یا به بیان دیگر ۸۰ درصد کاهش یافته است.

انصاری با بیان اینکه به کارگیری سیستم مدیریت فشار از سال ۹۶ در دستور کار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار گرفت، یادآورشد:سیستم مذکور در حال حاضر در روستا‌های شورین، دهنو، جوزان، چنار سفلی اجرایی شده و تا پایان سال، ۲۰ روستای دیگر نیزدر دستور کار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار