مدیرکل پزشکی قانونی همدان از کاهش آمار متوفیان سوانح رانندگی در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: میزان متوفیان سوانح رانندگی درون شهری در این مدت زمان ۵.۷ درصد، برون شهری ۸.۱ درصد و خاکی و روستایی ۵۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۶۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 30 September 2018
دکتر علی احسان صالح گفت: از فروردین ماه امسال تا اواخر مرداد ماه ۱۹۰ نفر در سوانح رانندگی و جاده‌ای استان همدان جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش تسنیم، صالح به جنسیت متوفیان این حوادث اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۴۰ نفر از متوفیان مرد بوده و ۵۰ نفر نیز زن بوده است.

وی به مقایسه درصد متوفیان سوانح رانندگی پنج ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته پرداخت و گفت: در مدت مشابه پارسال ۲۱۰ تن شامل ۱۶۲ مرد و ۴۸ زن بر اثر حوادث رانندگی جان باخته‌اند.

صالح ابراز کرد: در پنج ماهه امسال ۳۳ تن در سوانح درون شهری، ۱۳۵ تن در تصادف برون شهری، هفت تن در معابر خاکی و روستایی و ۲۱ نفر در سایر محور‌ها جان خود را از دست دادند.

وی از افزایش ۴.۶ درصدی آمار تعداد مجروحان سوانح رانندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در پنج ماهه نخست سال گذشته سه هزار و ۴۶۵ نفر در سوانح رانندگی مجروح شدند که میزان این آمار در پنج ماهه امسال به سه هزار و ۶۲۶ نفر افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان تصریح کرد: دو هزار و ۵۲۵ مرد و یک هزار و ۱۰۱ زن از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند.

صالح به آمار متوفیان سوانح رانندگی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۹۶، ۵۰۵ تن در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری این استان جان خود را از دست دادند که نسبت به سال ۹۵ که ۵۰۹ تن بوده است، یک درصد کاهش داشته است..
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار