بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و از شایستگی‌ها و توانمندی‌های زیادی برخوردار هستند و تنها نیاز است که مسئولین در برنامه ریزی‌ها سعی کنند از ظرفیت آن‌ها به خوبی استفاده نمایند و امروز بانوان جامعه ما در حوزه های مختلف فرهنگی و سیاسی و یا هر حوزه ای دیگری ورود پیدا کرده اند، توانسته اند به خوبی نقش خود را ایفا کنند و نیاز است که این توجه در جامعه روز به روز بیشتر شود.
کد خبر: ۶۶۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 27 September 2018
بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و از شایستگی‌ها و توانمندی‌های زیادی برخوردار هستند و تنها نیاز است که مسئولین در برنامه ریزی‌ها سعی کنند از ظرفیت آن‌ها به خوبی استفاده نمایند.

به گزارش تابناک همدان، امروز بانوان جامعه ما در حوزه‌های مخــتلف فرهنگی، اجتــماعی و سیاسی صاحب این هستند و در هر حوزه‌ای ورود پیدا کردند توانستند به خوبی انجام وظیفه نمایند و نیاز است که این توجه در جامعه روز به روز بیشتر شود، البته توجه به بانوان تنها دادن پست‌های مدیریتی نیست در سایر حوزه‌ها باید سعی شود سهم بانوان پر رنگ دیده شود و زمینه حضور آن‌ها در جا‌های مختلف فراهم شود.
 
استانداری همدان در سال ۹۶ وعده داد که در همه شهرستان‌های استان یک نفر از بانوان استان به عنوان فرماندار شهرستان انتخاب می‌شود که تا امروز انتخاب ۷ نفر از بانوان به عنوان معاون فرماندار در شهرستان‌ها نوید این را می‌دهد که این موضوع در آینده بیشتر مورد توجه قرار گیرد، از طرفی معاون سیاسی و امنیتی استاندار بار‌ها از سپردن امور مدیریتی به جوانان و بانوان در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید خبر داد که این امر در حال محقق شدن است و انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد تا شاهد یک نگاه ویژه در حوزه مدیریتی در استان با استفاده از جوانان و بانوان باشیم.

بانوانی که در یک سال اخیر به عنوان معاون فرماندار منصوب شدند:

۱- سرکار خانم فائزه ساداتی- معاون فرماندار همدان

۲- سرکار خانم لیلا غفاری- معاون فرماندار ملایر

۳- سرکار خانم لیلا امیدی بهمند- معاون فرماندار اسدآباد

۴- سرکار خانم معصومه باقری- معاون فرماندار بهار

۵- سرکار خانم نسرین کاویانی- معاون فرماندار رزن
 
۶- سرکار خانم زهرا زین العابدینی- معاون فرماندار تویسرکان

۷- سرکار خانم فاطمه حبیبی- معاون فرماندار کبودراهنگ

گفتنی است، فاطمه حبیبی، مشاور رسانه ای استاندار، مسئول روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان وعضو هیات مدیره خانه مطبوعات به عنوان معاون برنامه‌ریزی وهماهنگی امورعمرانی فرمانداری کبودرآهنگ منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
اين اصلا خوب نيست. شايسته سالاري مهمه نه اين بازيا. معاون فرماندار يكي از شهرهاي مهم استان يك كارمند ساده بود كه دست راست و چپشم به زور مي شناخت. الان در جلسات فرمانداري فقط شكممان ميگيريم مي خنديم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار