معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ۴۲ میلیون نفر از اقدامات ما سوال خواهند کرد پس باید به درستی انجام وظیفه کرد، گفت: بشکند دستی که امانت‌دار نیست.
کد خبر: ۶۵۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 26 September 2018
معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ۴۲ میلیون نفر از اقدامات ما سوال خواهند کرد پس باید به درستی انجام وظیفه کرد، گفت: بشکند دستی که امانت‌دار نیست.

به گزارش فارس ، قائم موهبتی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یکی از بزرگترین نهاد‌های اجتماعی است، اظهار کرد: بیش از ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور به سازمان تامین اجتماعی مراجعه و خدمات دریافت می‌کنند.

وی بهترین و شریف‌ترین مردم را کسانی دانست که خدمت بیشتری می‌کنند و در ادامه گفت: در عمل کمتر شاهد این جریان هستیم و این ضعف ماست که روان و اعصاب مردم را به هم‌می‌ریزد.

معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی ضمن بیان اینکه رکن رکین ارزش‌های دینی ما خدمت به مردم است، اما نه در بیان بلکه در عمل، افزود: در مقام عمل جامعه به خدمت درست یعنی تدبیر درست نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه به عنوان یک فرد اگر امروز برای تقویت موقعیتم ضرورت دارد شعبه‌ای تاسیس کنم، اما به صلاح نیست باید از آن بگذرم، خاطرنشان کرد: مال مردم در دستان ماست و ۴۰ میلیون نفر به صندوقی پول واریز می‌کنند که باید امانت‌دار باشیم.

موهبتی با بیان اینکه مردم محتاج خدمت درست و تدبیر درست هستند، بر لزوم رفتار با مردم با روی خوش تأکید کرد و با بیان اینکه نباید از این حداقل‌ها دریغ کنیم، گفت: بشکند دستی که امانت‌دار نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از وضعیت فعلی کشور حرف می‌زنند، اما خود در عمل بدترین انسان‌ها هستند، اظهار کرد: ما باید از خود شروع کنیم و به حقوق دیگران احترام بگذاریم.

معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ۴۲ میلیون نفر از اقدامات ما سوال خواهند کرد و باید به درستی انجام وظیفه کرد، گفت: تدوین میز خدمت از سوی رئیس جمهور در واقع توجه به عمل است و نباید تنها در حد حرف خلاصه شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات غیرحضوری از سوی سازمان تامین اجتماعی اقدام خوبی بوده، اما مردم نسبت به آن بی‌اطلاع هستند، گفت: اطلاع‌رسانی نسبت به ظرفیت موجود مورد توجه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار