فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به دسیسه و جنگ اقتصادی دشمن گفت: دشمنان با جنگ اقتصادی ملت ایران را هدف قرار داده‌اند تا از این راه کاری کنند که مردم دست از اهداف والای خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی بردارند و این در حالیست که ملت شریف ایران اسلامی در راه اسلام و وطن خون‌ها و جان‌ها داده‌اند و همواره برای ظلم‌ستیزی با شهامت و دلیری تمام ایستاده‌اند.
کد خبر: ۶۵۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 23 September 2018
کریم حمیدوندگفت: دوران تحصیل بهترین فرصت ممکن برای تمرین اخلاق‌مداری و انسان کامل شدن در زندگی است.

به گزارش ایسنا، حمیدوند در مراسم آغاز سالتحصیلی مدارس شهرستان اسدآباد که همزمان با مدارس سراسر کشور در مدرسه دخترانه خلیج‌فارس این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان نباید به تحصیل تنها به عنوان فرصتی برای فراهم شدن شغل نگاه کنند بلکه هدف از تحصیل تحول در انسان و فرد مفیدی برای جامعه شدن است که بتوانیم خدمات گوناگونی را به همنوعان خود ارائه دهیم.

وی با تأکید بر سرلوحه قرار دادن اخلاق‌مداری در کار‌ها افزود: تمرین اخلاق‌مداری موجب آن خواهد بود که هر یک از دانش‌آموزان یک شهروند خوب در جامعه بوده و فرهنگ شهروند خوب بودن را به فرزندان خود انتقال دهید.

حمیدوند تصریح کرد: شهدای ایران اسلامی به عنوان نمونه‌هایی از انسان‌های کامل علاوه بر شاخص بودن در دین و دفاع مقدس، در تمام ابعاد زندگی اسوه و الگو بودند که همه ما باید زندگی آنان را در مسیر زندگی سرمشق قرار دهیم.

وی در ادامه با ابرازخرسندی از حضور در جمع دانش‌آموزان و معلمان فرهیخته اسدآبادی گفت: مهر امسال تحت‌تأثیر آموزه‌های آموزگار بزرگ شهامت و شهادت، آزادی و عدالت اباعبدالله‌الحسین (ع) قرار دارد که این آموزگار بزرگ ۱۴ قرن پیش ظلم‌ستیزی، شهامت و ایثار را به ما آموخته و باید همواره آموزه‌های این آموزگار بزرگ در مقابل چشمان همه معلمان، دانش‌آموزان و دانشجویان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید حداکثر استفاده را از این تقارن داشته باشند و در کنار آموزش‌های فنی و فرهنگی مسأله توجه به اخلاق، دین و معنویت را در صدر آموزه‌های خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار