رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر با کمبود تخم مرغ در استان مواجه نیستیم، گفت: در داخل استان روزانه حدود ۵۰ تن تخم مرغ تولید می‌شود و همین اندازه نیز به مصرف می‌رسد.
کد خبر: ۶۵۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ 24 September 2018
محمد شهبازی با بیان اینکه میزان تولید تخم مرغ در استان مطلوب و جوابگوی مصرف مردم است، گفت: تخم مرغ به زودی به صورت مستقیم نیز توزیع می‌شود.

به گزارش فارس، شهبازی تصریح کرد: گرانی تخم مرغ به دلیل ارسال بخشی از تولیدات استان به استان‌های دیگر به ویژه استان‌های درگیر آنفلوآنزای مرغی است.

رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان همدان ادامه داد: پیش از این تخم مرغ از استان‌های دیگر در بازار همدان توزیع می‌شد، اما امروز تولیدات ما به استان‌های دیگر در غرب و جنوب کشور ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ از مرغدار کارتنی ۹۰ هزار تومان خریداری می‌شود، خاطرنشان کرد: هر شانه حدود ۱۵ هزار تومان خریداری می‌شود و حدود ۱۶ تا ۱۷ هزار تومان توزیع می‌شود.

شهبازی گفت: قیمت تخم مرغ به دلیل حضور واسطه و افرادی که به پخش تخم مرغ می‌پردازند نیز اندکی افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: به دنبال عرضه مستقیم تخم مرغ در شهر هستیم تا قیمت متعادل‌تر شوند.

رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان همدان درباره افزایش قیمت کارتن تخم مرغ نیز گفت: حدود سه کارخانه تولید کارتن در استان وجود دارد و در حال حاضر قیمت هر کارتن همراه شانه ویژه تخم مرغ که هزار تومان بود به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار