رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: لاستیک در نهایت پس از تأمین در اختیار اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان برای توزیع قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۵۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 24 September 2018
به زودی کمیته کمیسیون با حضور استاندار همدان تشکیل خواهد شد تا مسائل و مشکلات مربوط به آن به وزارتخانه منتقل شود.

به گزارش فارس، مجید زرین‌دلاور با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه‌های تولید لاستیک و یا واردکنندگان بر اساس سیاست‌های دولت به تأمین لاستیک می‌پردازند، خواستار توجه به این مهم شد.

وی افزود: هر میزان که لاستیک در استان توزیع می‌شود در قالب یک لیست توزیع به سازمان اعلام و نظارت لازم اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته لاستیک در استان تشکیل می‌شود، تصریح کرد: به زودی این کمیسیون با حضور استاندار همدان تشکیل و مسائل و مشکلات مربوط به آن به وزارتخانه منتقل می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ادامه داد: مشکلات تأمین و توزیع لاستیک برای خودرو‌ها به ویژه خودرو‌های سنگین در کمیسیون لاستیک استان بررسی و با امضای مقامات ارشد استان به دولت اعلام می‌شود.

علیرضا شجاعی افزود: قیمت لاستیک‌ها در کل کشور یکسان و توسط سازمان حمایت تعیین می‌شود و تنها به دلیل هزینه‌های متفاوت حمل و نقل لاستیک‌ها به نقاط مختلف کشور، می‌تواند اندکی متفاوت باشد.

وی ادامه داد: دولت برای ورود لاستیک ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان در نظر گرفته است تا بتوان با قیمت مناسب آن را در اختیار رانندگان قرار داد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه تخلفی در واگذاری حواله‌های لاستیک رخ نداده است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی توسط نمایندگی‌های در استان توزیع لاستیک را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه برای تأمین لاستیک مورد نیاز خودرو‌های سنگین به واردات نیاز است، گفت: برای واردات لاستیک به دلیل حجم بالای نیاز کشور به مشکلاتی برخورد کردیم، اما در نهایت با توجه به تدابیری که دولت اندیشید، موانع در حال برطرف شدن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار