مدیر فرودگاه همدان در پاسخ به اینکه با لغو پرواز تهران ـ. همدان فرودگاه همدان باز تعطیل می‌شود، گفت: تعطیلی در کار نیست، فعلا پرواز تهران ـ. همدان برقرار است و مشهد هم به زودی اضافه می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ 24 September 2018
سهراب کلوندی با بیان اینکه افزایش قیمت موجب لغو دو پرواز مشهد و کیش از فرودگاه همدان شد، گفت: چند شرکت پیگیر برقراری پرواز مشهد ـ. همدان هستند.

به گزارش فارس، پس از برقراری پرواز تهران ـ. همدان پیش‌بینی می‌شد که فرودگاه همدان با دو پرواز مشهد و کیش و اضافه شدن تهران روز‌های پررونقی را پشت سر بگذارد، اما طولی نکشید دو پرواز مشهد و کیش نیز لغو شد و فرودگاه باز رو به تعطیلی رفت.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه در حال حاضر فرودگاه همدان با هیچ شرکتی برای چارتر کردن دو پرواز مشهد ـ. همدان و بالعکس و کیش ـ. همدان و بالعکس قرارداد ندارد، اظهار کرد: مشهد ـ. همدان چارتر بود که با ۴۰۰ هزار تومان انجام می‌شد، اما به علت افزایش قیمت دیگر ادامه پیدا نکرد.

کلوندی افزود: شرکت چارترکننده معتقد بود که با افزایش قیمت دیگر توان ندارد، زیرا باید سایر هزینه‌های خود را نیز افزایش می‌داد که قادر نبودند.

وی با اشاره به اینکه پیگیر موضوع هستیم، اضافه کرد: در استان همدان یک تا دو شرکت برای چارتر شدن وارد شده‌اند که هنوز سر قیمت‌ها توافق نکرده‌اند.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه پرواز تهران هنوز برقرار است، اما همچنان با تعداد مسافر کم انجام می‌شود، گفت: این پرواز را هم هر لحظه در انتظار هستیم که لغو شود، اما هنوز مانده است.

وی با بیان اینکه احتمال برقراری پرواز مشهد ـ. همدان وجود دارد، افزود: شرکت علیصدر و دو دیگر از شرکت‌ها برای برقراری پرواز مشهد وارد شده است که طی یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

وی پیگیری برقراری پرواز همدان ـ. نجف را نیز از سازمان حج و زیارت دانست و افزود: طبق پیگیری که فرودگاه از حج و زیارت داشت، گفتند بعد از اتمام مناسک حج تمتع این موضوع را خواهیم داشت و باید از آن‌ها پیگیر شد.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه مسافر نجف باید از سوی حج و زیارت تأمین شود، بیان کرد: زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی است و حج و زیارت باید وارد شود هرچند هزینه‌ها نیز بالا رفته است.

وی پرواز عتبات از همدان را بسیار مهم دانست و گفت: این موضوع باید از سوی حج و زیارت پیگیری شود، زیرا اگر پرواز عتبات برقرار شود، استان‌های دیگر نیز از این پرواز از همدان استقبال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار