مدیر فنی تاکسیرانی همدان با اشاره به تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده در سامانه تاکسیرانی گفت: در مجموع ۷۰۰ نفر اعم از دارندگان خودرو‌های شخصی و یا تاکسی، برای سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند که ۵۰۰ نفر از آن‌ها امروز برچسب‌های خود را دریافت می‌کنند و برچسب ۲۰۰ نفر باقیمانده تا سه روز آینده تحویل می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵ 24 September 2018
سیدعلی موسوی با بیان اینکه برچسب‌های تاکسیرانی برای سرویس مدارس امروز صادر می‌شود، گفت: ۵۰۰ نفر از متقاضیان برچسب تاکسیرانی برای سرویس مدارس، امروز می‌توانند برچسب‌های خود را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، موسوی در رابطه با هزینه دریافت برچسب سرویس مدارس عنوان کرد: تمام تعرفه‌های مربوطه در شورای شهر مشخص می‌شود که این مبلغ برای خودرو‌های شخصی مبلغی حدود ۱۰۰ هزار تومان و برای تاکسی‌ها ۸۰ هزار تومان است.

موسوی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش کارفرمای سازمان تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی است، تشریح کرد: تمام مسئولیت سرویس مدارس بر عهده کارفرما است به همین علت برخورد با سرویس‌هایی که برچسب تاکسیرانی ندارند، وظیفه آموزش‌وپرورش است، اما با این وجود سازمان تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی بازررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت مدیران مدارس برای برخوردار بودن سرویس‌ها از برچسب تاکسیرانی مطرح کرد: مسئولیت صفر تا صد سرویس‌های مدارس به مدیران مربوط می‌شود به‌همین علت مدیران باید سرویس‌ها را ملزم به دریافت برچسب سرویس تاکسیرانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار