رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پی حمله تروریستی به نیرو‌های مسلح کشور پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳ 23 September 2018
کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پی حمله تروریستی به نیرو‌های مسلح کشور عزیزمان و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است: ملت ایران سالهاست در برابر ظلم و ستم کشور‌های مغرض که همیشه قصد ضربه زدن به نظام عزیز جمهوری اسلامی را داشتند سرسختانه ایستاده و همیشه پاسخی دندان شکن و محکم به این کوردلان داده است.

این اقتدار و صلابت مدیون خون شهیدان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه‌ای است که با جان و هستی خود، اقتدار و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی را برقرار کرده‌اند.

حادثه تروریستی و حمله به نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان از عجز و ناتوانی و سستی دشمنان این مرز و بوم دارد که هنوز نمی‌دانند این کشور بر مبنای چه ارزش‌ها و ازخودگذشتگی‌هایی استوار است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه، شهادت دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌کنم. همچنین از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار