مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: میزبانی ایران از این اجلاس در شرایطی که تبلیغات منفی علیه کشورمان وجود دارد فرصت مغتنمی برای معرفی ایران به نمایندگان کشور‌های عضو UNWTO است و زمینه آشنایی این افراد را با توسعه‌یافتگی‌های ایران و فرهنگ غنی مردم کشورمان فراهم می‌کند. 
کد خبر: ۶۵۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 24 September 2018
علی مالمیر گفت: میزبانی ایران از چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری می‌تواند زمینه گسترده شدن ارتباطات گردشگری بین اعضای این سازمان و ایران در آینده فراهم کند. 

به‌گزارش ایسنا، مالمیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسب امتیاز برای برگزاری این اجلاس در همدان به عنوان نماینده‌ای از ایران می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اهمیت جایگاه این کشور در سازمان جهانی بسیار تاثیرگذار باشد.

مالمیر خاطرنشان کرد: برگزاری این اجلاس در ایران علاوه بر تبیین جایگاه کشورمان، دریافت تسهیلات را در نشست‌های آینده که در کشور‌های دیگر برگزار می‌شود، رقم می‌زند و افزایش ارتباط ایران با حوزه گردشگری در سایر کشور‌ها را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: از آنجا که بسیاری از مقامات و نمایندگان UNWTO تا کنون به ایران سفر نکرده‌اند برگزاری این اجلاس همانند تورآشناسازی برای آنان است که زمینه آشنایی هر چه بیشتر این افراد را با کشورمان فراهم خواهد آورد پس برای اجرای تور‌های گردشگری در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های در حال انجام به نحو احسن به اجرا درآید.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر برگزاری چنین اجلاسی در ایران بیانگر ارتباط قوی مقامات سازمان میراث‌فرهنگی با مقامات عالی رتبه UNWTO است چرا که پیشنهاد برگزاری این اجلاس با وجود تقاضادهندگان دیگر در کشور‌های دیگر با تلاش متولیان امور در گردشگری همدان مورد تأیید قرار گرفت.

گفتنی است؛ ۲۱ تا ۲۴ آبان‌ماه سالجاری قرار است همدان به عنوان نماینده ایران، میزبان میهمانان خارجی که از کشور‌های مختلف عضو وابسته سازمان جهانی جهانگردی «UNWTO «هستند، باشد.

رویدادهمدان ۲۰۱۸ پس از اتمام میزبانی همدان از کنفرانس بین‌المللی «همدان ۲۰۱۸» که با محوریت پایتختی گردشگری آسیا در همدان رقم خورد، صبح امروز برنامه‌ریزان و مشاوران در راستای ارائه پیشنهادات اجرایی برای میزبانی همدان از چهلمین اجلاس جهانی جهانگردی در دبیرخانه شرکت سیاحتی علیصدر گردهم آمدند. آنچه در شرکت سیاحتی علیصدر مورد توجه برنامه‌ریزان است این نکته است که در اجلاس جهانی جهانگردی، همدان نماینده ایران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار