رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر بیکاری را معضل بزرگ جامعه امروز دانست و گفت: بحث اشتغال از اولویت‌های کاری برای حل معضل بیکاری جوانان در دستور کار امور جوانان این اداره قرار گرفته است و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اجرای سیاستگذاری‌های لازم نسبت به تأسیس سازمان‌های مردم‌نهاد و جذب جوانان جویای‌کار به سوی آن‌ها می‌توان در رفع مشکل جوانان و اشتغالزایی گام‌های موثری برداشت.
کد خبر: ۶۵۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 24 September 2018
مهدی رضایی  گفت: حمایت از طرح‌های اشتغالزایی جوانان در بحث تأسیس سازمان‌های مردم‌نهاد برای رفع مشکل حاد بیکاری جوانان از سیاست‌های پیش‌روی دولت و اداره ورزش و جوانان در بخش امور جوانان است.

به گزارش ایسنا، رضایی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جلسه اخیر بررسی مسائل و مشکلات موجود در ورزش بخش سامن با حضور مسئولان آن بخش اشاره و اظهار کرد: در این نشست از زحمات مصطفی عبادیان مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش سامن قدردانی کرد و قدرت‌اله کلهر به عنوان مسئول جدید نمایندگی این اداره در بخش سامن معرفی شد.

رضایی افزود: همکاری مسئولان سامن درباره احیای و بازسازی هیئت‌های ورزشی این بخش، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها، نظارت کامل و مستقیم بر مسابقات ورزشی اعم از میزبانی‌ها و استعدادیابی، تشویق جوانان سامن به ورزش‌های همگانی و جذب سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله اولویت‌های مطرح شده برای ورزش این بخش بود.

وی تصریح کرد: مواردی، چون تشکیل شورای پیشکسوتان ورزش سامن، ارتباط مستمر هیئت‌های ورزشی سامن با هیئت‌های ورزشی شهرستان ملایر و استان و حضور هیئت‌های ورزشی ملایر در سامن و انجام بیمه مسئولیت مدنی و بیمه ورزشکاران استفاده‌کننده از اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان در این نشست مصوب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: با بررسی‌های به عمل آمده و کارشناسی‌شده و با تغییر دیدگاه‌ها و برنامه‌های مدون به طور قطع تغییراتی به‌زودی در بحث امور جوانان و حضور هیئت‌های ورزشی شهرستان ملایر در کنار ورزش بخش سامن ایجاد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار