سرگروه جهادی سیدالشهدا (ع) در شهرستان اسدآباد با اشاره به شرایط اقتصادی امروز جامعه و اقدامات صورت گرفته در راستای محرومیت‌زدایی، گفت: طی چند روز گذشته گروه جهادی سیدالشهدا (ع)، در گروه‌های سنی و مهارت‌های مختلف، خدمات بسیاری به مردم در مناطق شهری و روستایی ارائه کرده است.
کد خبر: ۶۵۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 23 September 2018
یزدان شفیعی گفت: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم شهرستان اسدآباد گروه جهادی متشکل از پزشک عمومی، ماما و چشم پزشک به تعدادی از اهالی روستای چنارسفلی این شهرستان خدمات ارائه کردند.

به گزارش نافع، شفیعی از جمله این خدمات‌رسانی را به منطقه محروم چنارسفلی دانست و گفت: در این روستا با کمک پزشکان عمومی، ماما و چشم پزشک، خدمات مختلفی همچون غربالگری چشم، ویزیت عمومی، مشاوره و مامایی ارائه شد.

سرگروه جهادی سیدالشهدا (ع) در شهرستان اسدآباد بیان کرد: غربالگری چشم ۵۰ نفر، ویزیت عمومی ۱۰۰ نفر، مشاوره ۴۰ نفر و ارائه خدمات مامایی به ۵۰ نفر طی این مدت صورت گرفت.

وی خرید یک دستگاه آبگرمکن و نصب آن، ساخت یک حمام و گچ‌کاری یک منزل برای یک خانواده و اهدای کمک‌های مختلف به یک خانواده محروم دیگر در اسدآباد را نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این گروه جهای دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار