جانشین پلیس راه استان همدان خبر داد: پنج ماهه سالجاری ۳۳ تن در سوانح درون شهری، ۱۳۵ تن در تصادف برون شهری، هفت تن در معابر خاکی و روستایی و ۲۱ نفر در سایر محور‌ها جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۶۵۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 24 September 2018
سرهنگ سعید اسماعیلی گفت: حجم ترافیک در محور‌های ارتباطی این استان با توجه به بازگشت سوگواران حسینی و مسافران به مقصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ اسماعیلی بیان کرد: ترافیک در جاده‌های این استان با نزدیک شدن به عصر جمعه سنگین‌تر نیز می‌شود.

وی اضافه کرد: حجم ترافیک از سمت غرب به مرکز کشور از جمله جاده کرمانشاه به سمت همدان و همدان به سمت تهران افزایش می‌یابد.

جانشین پلیس راه استان همدان بیان کرد: در این گونه مواقع احتمال بروز سوانح جرحی و تصادف زنجیره‌ای در محور پرتردد بالا بوده و سوانح فوتی به علت پایین بودن سرعت تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد:، اما در مسیر مقابل که خلوت است به علت بالا بودن سرعت خودروها، در صورت رعایت نکردن مقررات احتمال بروز سوانح فوتی زیاد است.

وی گفت: برخی از رانندگان برای پیشگیری از مواجه شدن با گره‌های ترافیکی و اتلاف وقت از محور‌های فرعی برای تردد استفاده کرده که حوادث فوتی در این محور‌ها نیز افزایش می‌یابد.

جانشین پلیس راه استان همدان رانندگان را به رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مجاز، استفاده تمامی سرنشینان از کمربند ایمنی و پرهیز از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد توصیه کرد.

سرهنگ اسماعیلی ابراز امیدواری کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همچون ۲ روز تعطیلی گذشته روز بدون حادثه فوتی را پشت سر بگذاریم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار