نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون برای تأمین بودجه مورد نیاز طرح کرامت در ملایر اقدام خاصی صورت نگرفته درحالیکه هر اقدام ویژه‌ای مجموعه بسیج و سپاه، دستگاه‌های فرهنگی و ورزشی و فرمانداری ملایر باید انجام دهد، به طور قطع هزینه بر است.
کد خبر: ۶۵۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 23 September 2018
حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه با بیان اینکه طرح کرامت بدون هیچ اعتباری در ملایر در حال اجراست، از اختصاص نیافتن اعتبارات لازم در راستای اجرای موفق طرح مبارزه همه جانبه با موادمخدر در این شهرستان، به عنوان پایلوت کشوری گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین آزادیخواه با بیان اینکه نارضایتی در سطح شهرستان باید به صفر برسد، اظهارکرد: نظام ما امروز ضد نظام سکولار بوده و سیاست ما با معنویت عجین شده است.

آزادیخواه بر ضروزت حضور مسئولان در بین مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آنان تأکید و اظهارکرد: ملت ایران شرایط، موانع و محدودیت‌ها را می‌دانند و صبوری می‌کنند بنابراین در مقابل مدیران و مسئولان باید برای حفظ و تقویت این رضایت مندی تلاش کنند.

عملکرد ضعیف ملایر در جذب اعتبار برای آبیاری نوین و تسهیلات اشتغال روستایی 

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرستان ملایر در حوزه اجرای آبیاری نوین و جذب تسهیلات اشتغال روستایی موفق نبوده و تاکنون سهم و اعتبار کمی جذب کرده است که باید در این زمینه نیز تلاش جدی صورت گیرد.

محمد کاظمی با تاکید بر اینکه این حرکت باید از سوی مدیران دستگاه‌های اجرای جدی‌تر دنبال شود، افزود: می‌توانیم بین ۷۰ تا ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی را در این شهرستان جذب کنیم.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای بانک‌های عامل باید همراهی و همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند و با نگاه گره گشایی در حوزه اشتغال اقدام کنند.

کاظمی با اشاره به سفر نمایندگان سازمان فائو در ۲۵ و ۲۶ مهرماه به ملایر، گفت: علاوه بر جهاد کشاورزی تمامی مدیران مربوطه به جد پای کار باشند تا بتوانیم بزودی شاهد ثبت نهایی انگوردره جوزان ملایر باشیم.

نماینده مردم ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رئیس جمهوری آمریکا شمر صحرای کربلای این دوران است، خاطرنشان کرد: هم اکنون که در شرایط جنگ اقتصادی که خسارت بارتر از جنگ نظامی است، گرفتار شده ایم و تکلیف و وظیفه ما این است که با کار جهادی، سنگ صبور ملتی باشیم که از ابتدای پیروزی انقلاب کار حفاظت و حراست از انقلاب و نظام را برعهده داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار