مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به تحصیل ۲۸۸ هزار دانش‌آموز استان در مقطع ابتدایی خاطرنشان کرد: در استان همدان ۲۶۵ هزار نفر دانش‌آموز در مدارس دولتی و بیش از ۲۳ هزار دانش‌آموز نیز در مدارس غیردولتی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۶۵۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 23 September 2018
محمد پورداود از جذب ۴۰ هزار معلم در سراسر کشور خبر داد و گفت: سهم همدان از این تعداد، ۷۰۰ نفر است که مهرماه امسال به سیستم آموزشی استان اضافه می‌شوند.

به گزارش ایسنا، پورداود با اعلام اینکه همدان با کمبود نیرو در مقاطع ابتدایی مواجه نیست، افزود: همدان کمبود معلم ندارد و اگر هم کمبودی احساس شود، نیرو جایگزین می‌شود.

وی بیان کرد: سیستم آموزش و پرورش استان همدان با جذب نیرو‌های رسمی، پیمانی، بازنشسته‌ها و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که ۴ ترم دوره گذراند‌ه‌اند، کمبود نیرویش را پوشش می‌دهد.

پورداود با بیان اینکه با کمبود شدید معلم تربیت‌بدنی در مدارس استان مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود معلم تربیت‌بدنی، شرایط جذب نیروی مورد نیاز را نداریم.

وی با اشاره به اینکه گذراندن دوره پیش‌دبستانی نظام اجباری نیست، اظهار کرد: سال گذشته در سامانه سناد، اطلاعات بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار