مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: درجلسه‌ای نیکبخت استاندار همدان؛ دکترحاجی بابایی نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس، شهردار همدان؛ مدیرعامل شرکتی سیاحتی علیصدر و مدیرفرودگاه همدان با مدیرعامل و معاونین شرکت هواپیمایی قشم ایر، موضوع انجام پرواز‌های همدان و مشهد وخرید امتیاز این شرکت برای همدان مورد بحث و بررسی قرارگرفت که درنهایت موضوع پرواز‌ها توافق و همچنین تصمیم نهایی خرید امتیاز این شرکت برای همدان به جلسه بعدی موکول شد.
کد خبر: ۶۵۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 21 September 2018

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: درجلسه‌ای نیکبخت استاندار همدان؛ دکترحاجی بابایی نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس، شهردار همدان؛ مدیرعامل شرکتی سیاحتی علیصدر و مدیرفرودگاه همدان با مدیرعامل ومعاونین شرکت هواپیمایی قشم ایر، موضوع انجام پرواز‌های همدان و مشهد و خرید امتیاز این شرکت برای همدان مورد بحث و بررسی قرارگرفت که درنهایت موضوع پرواز‌ها توافق و همچنین تصمیم نهایی خرید امتیازاین شرکت برای همدان به جلسه بعدی موکول شد.
 
به گزارش تابناک همدان، اسدا... ربانی مهر گفت: خریدامتیازاین شرکت چندماه است که توسط مدیران استان مطرح و در حال پیگیری است و درصورت نهایی شدن اقدام خوبی در جهت توسعه گردشگری استان وفعال نمودن فرودگاه همدان است.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: با توجه به برنامه‌های رویداد همدان ۲۰۱۸ و میزبانی همدان ازاجلاس جهانی گردشگری نیازاست که فرودگاه همدان فعال باشد و درصورت نهایی شدن امتیاز خرید این شرکت توسط همدان شاهد جهش اساسی در جهت توسعه گردشگری همدان خواهیم بود و در نهایت پرواز‌های این فرودگاه فعال خواهد شد.
 
ربانی مهر گفت: پرواز‌های فرودگاه همدان همیشه به علت عدم وجود اسپانسر و حمایت‌های بخش خصوصی مشکل داشت که با پیگیری مدیران استان و نهایی شدن خریدامتیاز این شرکت؛ همه پرواز‌هایی بامدیریت و حمایت این شرکت انجام خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: درگذشته حتی پرواز زائران همدان از فرودگاه‌های همسایه انجام میشد اماامروز شاهدهستیم که علاوه براینکه همه این پروازها ازهمدان انجام می شود بسیاری از زائرین غرب کشور ازفرودگاه همدان استفاده می کنند.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: باپیگیری مدیریت ارشد استان و نمایندگان مجلس و همکاری شهرداری همدان وشرکت سیاحتی علیصدر که به صورت جدی پیگیر این موضوع هستند انتظارمیرود که در روز‌های آینده شاهدخبر‌های خوبی در این زمینه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار