مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد هم از برگزاری نمایشگاه پاییزه در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: برپایی این نمایشگاه در شهرستان در دست پیگیری بوده و به‌زودی نمایشگاه فوق با جانمایی‌های انجام گرفته در مکان موردنظر برپا خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶ 19 September 2018
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان خوشبختانه در قیمت کالا‌های اساسی مردم در تعادل بوده و هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

به گزارش ایسنا، کریم حمیدوند در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: برخی از فروشندگان سطح بازار به عنوان برچسب به جای قیمت، مشخصات کالا را بر روی اجناس و کالا نصب می‌کنند که باید این افراد را با نظارت‌های دقیق در صورت عدم درج قیمت ملزم به نصب قیمت کرد.

وی با اشاره به محو شدن برخی از کالا‌ها از سطح برخی فروشگاه‌ها و یا مغازه‌ها افزود: برخی مردم انبار ذخیره کالا شده‌اند و محو شدن برخی کالا‌ها به علت ذخیره بیش از نیازی بوده که بدون هیچ توجیهی توسط مردم ناشی از ترس در حال انجام بوده و این امر کمبود برخی کالا‌ها را در برخی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها رقم می‌زند.

حمیدوند با تأکید بر اینکه در صورت هر گونه گزارش از مردم و یا نهاد ملزم به پیگیری هستیم، تصریح کرد: با پیگیری دقیق گزارش‌ها و نظارت‌های دقیق بر بازار و مستند کردن بازدید‌ها و نظارت‌ها موجب اعتمادسازی مردم و نهاد‌ها بوده و مانع هر گونه تخلف در سطح بازار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بنده به حرکت‌های جمعی و گروهی اعتقاد دارم، خاطرنشان کرد: برای نظارت هر چه بیشتر بر بازار در یک حرکت جمعی و گروهی طی جلسه‌ای کل اعضا کارگروه از سطح بازار و انبار‌ها بازدید خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین با تأکید بر جذب سرمایه‌گذار در بحث دامداری صنعتی گوشتی در شهرستان توسط جهادکشاورزی یادآور شد: با توجه به پتانسیل شهرستان در بحث علوفه و زیرساخت‌ها جهادکشاورزی می‌تواند نسبت به این امر پیگیر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار