رئیس سازمان انتقال خون استان همدان:
رئیس سازمان انتقال خون استان همدان با بیان اینکه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اهدای خون انجام می‌شود، گفت: به دنبال افزایش میزان واحد‌های خونی نیستیم، زیرا به حد کافی ذخایر خونی داریم.
کد خبر: ۶۵۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۴ 19 September 2018
افشین محمدی گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، تیم‌های سیار اهدای خون به چهار شهر ملایر، کبودراهنگ، فامنین و دمق اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس، محمدی با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا برنامه‌ریزی برای اهدای خون صورت گرفته است، افزود: بر این اساس تیم‌های سیار اهدای خون به چهار شهر ملایر، کبودراهنگ، فامنین و دمق اعزام می‌شود و در همدان نیز اهدای خون در مرکز سازمان انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان انتقال خون استان همدان با اشاره به چرایی اعزام تیم سیار به این سه شهر بیان کرد: با توجه به اینکه هر سال این شهر‌ها به ویژه کبودراهنگ تمایل بیشتری برای اهدای خون دارند، نسبت به انتخاب آن‌ها اقدام شده است.

وی با بیان اینکه اهدای خون صبح و عصر انجام می‌شود، افزود: تیم سیار اهدای خون با هماهنگی فرمانداری در یکی از سالن‌های ورزشی مستقر می‌شوند.

محمدی با تأکید بر اینکه هدف اصلی از اهدای خون این است که اهدا به بهترین نحو انجام شود، گفت: بر این اساس از افراد نمونه‌گیری می‌شود و ضمن غربالگری اگر جزو اهداکنندگان مستمر باشند، اهدا انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداکنندگان نذر خون خود را در طول محرم انجام دهند، گفت: با توجه به اینکه برخی از اهداکنندگان نذر دارند که در این روز‌ها اهدای خون داشته باشند بر این اساس برای از بین نرفتن این سرمایه مهم می‌توانند نذر خود را در سایر روز‌های محرم تا اربعین ادا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار