رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: شاعر توانای ملایری در بخش دانش‌آموزی این جشنواره که توسط «مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان» و «دانش‌پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش» با همکاری «دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی» برگزار شده، داوری می‌کند.
کد خبر: ۶۵۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 19 September 2018
غلامرضا جمالی‌زاده از انتخاب «صُدیف کارگر» مسئول انجمن ادبی صریر این اداره و شاعر به عنوان داور جشنواره بین‌المللی خوارزمی خبر داد.

به گزارش فارس،  جمالی‌زاده در این رابطه افزود: این جشنواره یکی از مهمترین جشنواره‌های علمی ایران است که توسط «سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران» برگزار و به همین علت داوری کارگر در این جشنواره، افتخار بزرگی برای جامعه ادبی شهر ملایر محسوب می‌شود. 

جمالی‌زاده با بیان اینکه صُدیف کارگر در بالاترین سطح گروه تخصصی بخش کشوری جشنواره خوارزمی داوری کرده است، گفت: این شاعر ملایری داوری چندین دوره شعر در سطوح مختلف، ارائه طرح نوین در داوری شعر، مسئولیت چندین دوره انجمن‌های ادبی و برگزاری ده‌ها جلسه کارگاه ادبی را در کارنامه ادبی خود دارد.

وی درباره سوابق و فعالیت‌های ادبی این شاعر ملایری عنوان کرد: او متولد ۱۳۵۲ ملایر، دارای کارشناسی‌ارشد ادبیات از دانشگاه تهران، فعالیت در حوزه شعر و ادبیات از سال ۱۳۶۵، شاعر، نویسنده، مدرس ادبیات و منتقد ادبی و برگزیده بیش از ۱۰ بار مسابقات شعرخوانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار