فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: ۱۱۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در روستای فقیره همدان توسط یگان حفاظت خلع ید شده است.
کد خبر: ۶۵۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 18 September 2018
سرهنگ حمید چراغی از رفع تصرف ۷ هزار و ۵۴۶ متر مربع در این استان خبرداد و گفت: همچنین ۱۱۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در روستای فقیره همدان توسط یگان حفاظت خلع ید شده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ چراغی اظهار کرد: جمع ارزش تقریبی زمین‌های رفع تصرف و خلع ید شده ۱۷۶ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال است. 

وی ادامه داد: این یگان به صورت ۲۴ ساعته در دوشیفت گشت‌زنی داشته و از اراضی ملی محافظت و با افراد فرصت طلب و زیاده‌خواه برخورد قانونی خواهد کرد. 

چراغی بیان کرد: جلوگیری از اخلال، تصرف، تجاوز، تخریب و دخالت در اراضی عمومی، تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان، متصرفان و متجاوزان از وظایف و اختیارات یگان حفاظت از اراضی است. 

وی یادآورشد: امیدواریم هر شهروند برای برخورد با افراد سودجو و حفظ منابع ملی و دولتی به عنوان اموالی که متعلق به همه مردم است یک نیروی حفاظت از اراضی باشد. 

چراغی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تعرض به منابع ملی و دولتی سریعاً با شماره تلفن ۳۸۲۶۱۱۴۰ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار