رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به زیرساخت‌های خوب تیراندازی با کمان در همدان گفت: سایت تیراندازی با کمان همدان یکی از بهترین سایت‌های کشور است که با وجود آن در آینده نزدیک شاهد درخشش تیراندازان همدانی در میادین مختلف خواهیم بود.
کد خبر: ۶۵۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 19 September 2018
حمیدرضا یاری گفت: در مسابقات تیراندازی با کمان آزاد کشور مهناز قره‌باغی ورزشکار خوب استان همدان به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش فارس،یاری اظهار کرد: مسابقات قهرمانی تیروکمان آزاد کشور با حضور ۱۲۰ تیرانداز از ۲۱ استان در بخش‌های ریکرو و کامپوند در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر دلیجان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها و در بخش ریکرو مهناز قره‌باغی ورزشکار خوب استان به عنوان قهرمانی دست یافت و الهام کلامیان از قم و سمیه رحیمی از اصفهان دوم و سوم شدند.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان خاطرنشان کرد: در این بخش مهگل صدوقی دیگر تیرانداز استان در مکان چهارم مسابقات قرار گرفت.

یاری در ادامه تاکید کرد: در مدتی که در هیات تیراندازی‌باکمان همدان بوده‌ایم سعی بر این شده اقدامات به نحو احسن صورت گیرد و خوشحالیم که نظر فدراسیون به همدان مثبت است و برای میزبانی‌ها هم نگاه ویژه‌ای به ما دارند.

وی خاطرنشان کرد: همدان استعداد‌ها و ظرفیت بسیاری در این رشته دارد که با توجه ویژه فدراسیون می‌توانیم وعده مدال‌های بین المللی را در سال‌های آتی بدهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار