فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: برای استقبال از زائران حسینی کمیته‌ها تنها نباید همه توجه خود را به موکب و پذیرایی معطوف کنند چرا که علاوه بر این موارد، آیتم‌های درمانی، مسائل امنیتی و اطلاعاتی، بهداشتی، راه و ... نیز باید مورد توجه بوده تا در این ایام به نحو احسن استقبال و خدمات‌دهی مناسبی به زائران بتوان ارائه کرد.
کد خبر: ۶۵۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۳ 19 September 2018
کریم حمیدوند گفت: افرادی که متقاضی راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در شهرستان هستند می‌توانند درخواست خود را به کمیته مردمی تحویل دهند تا در ستاد اربعین درخواست آنان مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا،حمیدوند در جلسه ستاد اربعین شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: برای راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی شهرستان در استقبال از زائران اربعین ۳ مکان شامل جنت‌آباد، پارک ملت و گردنه پیش‌بینی شده که با نزدیک شدن به ایام اربعین ایستگاه‌های صلواتی در این مکان‌ها فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در شاه‌راه تردد خیل عظیمی از زائران به کربلا و عتبات عالیات افزود: با توجه به همین امر نیاز به کمک نیرو‌های انتظامی و ترافیکی از طریق راهور و پلیس بوده که در این راستا استان نیز باید مساعدت لازم را داشته باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: به علت حجم بالای کار در این ایام حتی‌الامکان مرخصی‌ها ملغی شود و هر یک از دستگاه‌ها و کمیته‌ها وظیفه محوله خود را در این راستا به نحواحسن انجام دهند.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین خاطرنشان کرد: بازدید‌های لازم از سطح سرویس‌های بهداشتی، پمپ بنزین‌ها و نمازخانه‌های شهرستان برای رفع نواقص انجام گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار