کد خبر: ۶۵۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 17 September 2018

نامش امیر، کنیه اش ملتجی است، از جوانان غیور جنگ است، سینه اش پر است از خاطرات هشت سال دفاع جانانه در مقابل متجاوزین به میهن، از نوجوانی وارد جبهه‌های جنگ و خط مقدم می‌شود، با ۸۶ ماه حضور در جبهه رکورد شکسته و در خط مقدم حماسه‌ها می‌آفریند. شجاعتهایش از سوی شهید صیاد شیرازی تقدیر می‌شود.
 
هنوز آثار جنگ بر روی جسمش باقی است و چقدر عاشقانه از آن روز‌ها می‌گوید، از اولین روزی که در سن ۱۷ سالگی به منطقه کردستان لشگر ۲۸ می‌پیوندد وبا صحنه‌های دلخراشی که روبرو می‌شود، هیچ تاثیری در اراده اش نمی‌گذارد بلکه با دیدن صحنه جنایت‌های منافقین عزمش را جزم میکند تا لحظه پیروزی دست از جنگ برندارد. از روز‌هایی می‌گوید که در دل خاکریز‌ها راه را برای حمله رزمندگان آماده می‌کرد، یا روز‌هایی که در بدترین شرایط در دل دشمن نفوذ می‌کرد و راه را برای ورود همرزمانش مهیا می‌کرد. از خاطراتش و همرزمانش می‌گوید، از روز‌هایی که با عشق سنگر می‌ساختند و با کمترین تجهیزات دشمن را به ستوه می‌آوردند.
 
امیر ملتجی یادگار جنگ است در کنار صیاد شیرازی‌ها جنگیده و در هشت سال دفاع مقدس به جز سه ماه که به دلیل مجروحیتش از ناحیه پا و قطع شدن انگشتان پایش استراحت کرد لحظه‌ای از جبهه و خط مقدم دور نشد، چون معتقد بود که بودنش و ماندنش برای دفاع از مام وطن لازم است.

بعد از اتمام جنگ در رشته مدیریت به ادامه تحصیل پرداخت و در کنار برادر به واسطه داشتن صدای خوش به کار‌های هنری روی آورد با خواندن آهنگ‌های محلی و سنتی سعی در زنده نگه داشتن حماسه‌های از یاد رفته دوران جنگ کرد. از کار‌های معروف و ارزشی ایشان می‌توان به آهنگ جانباز و آهنگ مدافعان حرم اشاره کرد که به همراه برادرش اجرا کرده است.
 
در ذیل لوح تقدیر اهدایی به امضای شهید صیاد شیرازی و آهنگ مدافعان حرم جهت آشنایی بیشتر خوانندگان ارایه می شود.
 
خاطرات همیشه ماندگار
خاطرات همیشه ماندگار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
درود بر شرفت که بخاطر کشور از جان خود گذشتید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار