فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از تیپ مستقل زرهی ۳۱۶ شهید قهرمان همدان، گفت: ارتش ایران قاطعانه اعلام می‌کند که در کنار دیگر نیرو‌های مسلح آمادگی دارد که طومار هر تهدیدی را در کمترین زمان ممکن درهم بپیچد.
کد خبر: ۶۵۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 16 September 2018
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از تیپ مستقل زرهی ۳۱۶ شهید قهرمان همدان، گفت: ارتش ایران قاطعانه اعلام می‌کند که در کنار دیگر نیرو‌های مسلح آمادگی دارد که طومار هر تهدیدی را در کمترین زمان ممکن درهم بپیچد.

به گزارش تابناک همدان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اینکه ارتش آمادگی لازم برای اجرای رزمایش‌های فرامرزی را دارد، افزود: در این زمینه تابع سیاست‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برخلاف برخی شایعات از سوی معاندان، ایران در آستانه جنگ نیست، تصریح کرد: البته این امر به معنای غفلت از اصل آمادگی نیست.

وی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری «نیرو‌های مسلح باید همواره خود را در سنگر، احساس کنند»، گفت: آمادگی دفاعی و رزمی ارتش به درجه‌ای از بازدارندگی رسیده که دشمنان به حیله‌های غیر نظامی متوسل شده است.

وی با اشاره دبه اینکه ارتش هیچگونه اتکا به بیگانگان ندارد، گفت: نیروی زمینی ارتش صد درصد تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را تولید کرده یا از تجهیزات تولید شده در وزارت دفاع و دیگر نیرو‌های مسلح استفاده می‌کند و نیازی به خارج از کشور ندارد.

امیرحیدری رسیدن به این جایگاه در نیروی ارتش را تودهنی محکمی به دشمنان دانست و افزود: هیچ کشوری جرأت نگاه چپ به ایران ندارد، این مهم به خاطر درایت مقام معظم رهبری و بصیرت نیرو‌های نظامی است.

وی در ادامه تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان را یکی از تیپ‌های مورد اتکای نیروی زمینی دانست و گفت: این تیپ سال گذشته رتبه نخست آمادگی رزمی و دفاعی را در نیروی زمینی کسب کرده است.
 
حیدری بابیان اینکه استان همدان در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی را ایفا کرد و نوار مرز غرب کشور خاطرات ماندگار شهدای همدان را فراموش نخواهد کرد، افزود: تیپ مستقل زرهی همدان یکی از تیپ‌های مورد اعتماد ارتش است و امروز آمده ایم تا ضمن بازدید از آمادگی رزمی، دفاعی و تجهیزی این تیپ اطمینان خاطر حاصل کنیم.
امیر حیدری یاد آور شد: رزمندگان همدانی در دفاع مقدس به ویژه در منطقه غرب کشور از جمله ارتفاعات بازی دراز، قراویز، آهنگران و دشت ذهاب رشادت‌های فراوانی آفریدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان ساخت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از توان و آمادگی بالایی برخوردار است و پیوسته درصدد افزایش و ارتقای آمادگی رزمی است.

وی تاکید کرد: تهیه و تولید تجهیزات مورد نیاز در چرخه دفاعی کشور موجب شده ایران روی پا خود بایستد و وابسته به شرق و غرب نباشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تأکید کرد: با افتخار اعلام می‌کنم در نیرویی که مسئولیت آن برعهده بنده است، صفر تا صد تجهیزات مورد نیاز را یا خودمان تولید می‌کنیم یا توسط سایر نیرو‌های دفاعی و نظامی تولید کرده و هیچ اتکا و نگاهی به بیگانه نداریم چرا که به این مقام رسیدیم که محکم در دهان هر دشمنی بزنیم که داعیه نگاه کردن به کشور ما را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار