مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از برداشت ۷۰ هزار تن گندم از مزارع شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: با توجه به بارش‌های خوب بهاره امسال ۷۰ هزار تن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شد که نسبت به سال گذشته تولید گندم این منطقه ۸۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۵۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 17 September 2018
سقراط بیرنگ از پیش‌بینی برداشت بیش از ۴۰ هزار تن گوجه‌فرنگی از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بیرنگ خاطرنشان کرد: امسال ۶۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اسدآباد به کشت گوجه‌فرنگی اختصاص یافته که بر اساس پیش‌بینی‌ها از این میزان اراضی بیش از ۴۰ هزار تن گوجه‌فرنگی برداشت خواهد شد.

وی تعداد بهره‌برداران تولید و کشت گوجه‌فرنگی اسدآباد را ۷۵۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر اسدآباد در کشت و تولید محصول گوجه‌فرنگی رتبه اول استان را داشته و هر ساله با آغاز برداشت گوجه‌فرنگی برای ۱۵۰۰ نفر در این شهرستان اشتغال فصلی ایجاد می‌شو

وی با بیان اینکه برداشت گندم اسدآباد از دهم تیرماه آغاز و به مدت ۲ ماه تا ۱۵ شهریورماه برداشت و خرید گندم به طول انجامید، خاطرنشان کرد: ۶ مرکز خرید در سطح شهرستان اسدآباد مسئولیت خرید گندم را برعهده داشتند و میزان خرید گندم مازاد بر نیاز ۵۵ هزار تن به ثبت رسیده که این خرید به علت سرد بودن منطقه کلیایی تا ۱۵ شهریورماه به طول انجامیده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۵۵ درصد از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده و مابقی این مطالبات در اولین فرصت ممکن پرداخت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار