فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری بیش از یکصد برنامه مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر از ۳۱ شهریورماه شروع و تا ۶ مهرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۶۵۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 17 September 2018
داوود ابراهیمی از برگزاری ۶۵ نشست بصیرتی همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر خبر داد.

به گزارش قارس، ابراهیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: آنچه امروز داریم مرهون رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدا و ایثارگرانی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن متجاوز ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

وی با اشاره به اینکه همه ساله همزمان با دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در کشور برگزار می‌شود گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از ایثارگرانی است که مایه افتخار این کشور هستند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار سپاهیان عاشورایی محمدرسول‌الله (ص) گفت: این همایش در سه مرحله در حال برگزاری است که مرحله سوم آن مهرماه با حضور بیش از ۲۰ هزار بسیجی در استان برگزار می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه سهم شهرستان ملایر از اعزام بسیجیان به این رزمایش ۴ هزار نفر است افزود: این افراد ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از بسیج محلات و مابقی نیز از سایر اقشار بسیجی شهرستان هستند.

وی به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار بسیجیان با امام جمعه، دیدار با مسئولان شهرستان، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه‌های نماز جمعه و.. از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از نواختن زنگ سپاس در مدارس ملایر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سطح شهرستان و پایگاه‌های بسیج با محور‌های دفاع مقدس، آسیب‌های اجتماعی و... از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه ملایر در هفته دفاع مقدس است.

وی از برگزاری پنج یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس در ملایر خبر داد و افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، مسابقات مختلف، فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر است.

ابراهیمی از برگزاری ۶۵ نشست بصیرتی در سطح شهرستان ملایر همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این نشست‌ها با موضوع قیام عاشورا و با شعار «ما توانستیم»، تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و تقویت روحیه ایثار و شهادت در سطح مدارس، دانشگاه ها، نهادها، مساجد و نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار