رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان گفت: به همت ستاد مرکزی بازسازی عتبات عالیات، برای نخستین‌بار ستاد خیرین حرم‌ساز در استان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۶۵۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹ 16 September 2018
محمدعلی بادامی گفت: مجمع خیرین حرم‌ساز استان همدان برای نخستین‌بار در استان ایجاد و برای ساخت عتبات عالیات نذورات جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بادامی در جشنواره خیرین حرم‌ساز استان همدان، درباره خیرین استان همدان بیان کرد: در استان همدان همه اقشار از جمله روستائیان، عشایر و از همه شهرستان‌ها حضور دارند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان عنوان کرد: تا به امروز ۱۶ کیلو طلا، بیش از دو تن مس، ۲۰۰ سند برای ترفیع گنبد اباعبدالله(ع)، ۴۰ سند برای توسعه صحن حضرت زهرا(س)، ۶۰ سند برای توسعه حرم حضرت زینب(س) و نیم کیلو انگشتر برای توسعه صحن حضرت عباس(ع) از مردم همدان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه امروز ۷۰۰ گرم طلا نیز اهدا شد، تصریح کرد: طرلان خسروی از همدان یک کیلو و ۱۵۰ گرم طلا و یک بانوی ملایری سند یک آپارتمان کامل را برای توسعه صحن و سرای حضرت عباس(ع) اهدا کرده است.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم که با حضور ۵۰۰ نفر از همه اقشار مردم و مسئولان برگزار شد، بیش از یک میلیارد تومان نذورات از قبیل مقدار زیادی طلا، سند خانه، وجه نقد، اقلام ساختمان‌سازی و چند جلد قرآن نفیس توسط خیرین همدانی برای ساخت و تکمیل حرمین امامین پرداخت شد. در پایان این مراسم نیز از خیرین حرم‌ساز استان همدان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار