سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان:
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بنده یک اصلاح‌طلب هستم، اما در جایگاهی که قرار دارم به هیچ عنوان نگاه اصلاح‌طلبی نداشتم، گفت: همه تصمیمات بر اساس صلاح مردم انجام گرفته و اگر خطایی در این دوره دیده شده امید است همه مرا ببخشند
کد خبر: ۶۵۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 16 September 2018
ابراهیم مولوی با بیان اینکه در یک سال گذشته اگر حقی به گردن کسی دارم، به دلیل تهمت‌ها و نیش زدن‌ها، همه را می‌بخشم، گفت: اگر با کسی تندی کردم و با کسالت پاسخ کسی را دادم امیدوارم مرا ببخشند.

به گزارش فارس، بعد از گذشت ۲۰ روز از تعطیلات تابستانی اعضای شورای شهر امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که اعضا برای انتخاب رئیس شورا گرد هم جمع شدند.

این جلسه که باید ابتدای شهریورماه برگزار می‌شد به دلیل حضور برخی از اعضا در مناسک عبادی حج به تعویق افتاد و جلسه رأی‌گیری به امروز موکول شد.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در جلسه انتخاب هیأت رئیسه سال دوم دوره پنجم شورای شهر با بیان اینکه خروجی تعامل سازنده بین اعضای شورا انتخاب شهردار برای همدان شد، اظهار کرد: در یک سال گذشته اگر حقی به گردن کسی دارم، به دلیل تهمت‌ها و نیش زدن‌ها، همه را می‌بخشم.

مولوی با بیان اینکه اگر با کسی تندی کردم و با کسالت پاسخ کسی را دادم امیدوارم مرا ببخشند، افزود: بالاخره هر انسانی جایزالخطاست.

وی با بیان اینکه تمام اعضا تلاش کردند تا خدمات‌رسانی خوبی را برای شهروندان داشته باشند، عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور خوشبختانه پروژه‌های زیادی در استان در حال افتتاح بوده و در حال انجام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه همه موفقیت‌ها حاصل تعامل بین اعضا با مسؤولان ارشد استان و نمایندگان شهر است، افزود: تصمیمات شورا بر اساس یک خرد جمعی اعمال می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه همدلی برای همه اعضا به عنوان یک رکن اساسی محسوب می‌شود، افزود: انتخاب شهردار همدان نتیجه یک خرد جمعی بود.

کامران گردان با بیان اینکه باید بحث نظارتی را بیشتر و تقویت کرد، خاطرنشان کرد: هیچ کاری را بدون مشورت انجام نخواهم داد و این خود مسؤولیت کار بیشتر می‌کند.

وی ارتقای منزلت و جایگاه شورا در بین مردم، مسؤولان شهر و شهرداری، ایجاد نظم و انضباط اداری در شورا، اجرای قانون در امضای نامه‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، کاهش هزینه‌ها و استفاده حداکثری از نیرو‌ها در حد چارت سازمانی شورا را از جمله برنامه‌ها خود در مدیریت شورا برای سال دوم عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تعامل حداکثری با شهردار و پیگیری اجرای تمام مصوبات شورا، برنامه‌ریزی کارشناسی شده برای حضور میدانی در بین مردم و برنامه‌ریزی برای حضور اعضا در برنامه‎ها و مجامعه بیرون از شهرداری و شورا را از دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های خود خواند.

وی تغییرات اساسی در روابط عمومی و سایت شورا برای شفاف‌سازی تمام امور شورا و اطلاع‌رسانی به مردم را از مهمترین اقدامات برشمرد.

لازم به یادآوری است بعد از مراسم رأی‌گیری نوبت به انتخاب اعضای کمیسیون‌های داخلی شورا رسید که به دلیل تعداد زیاد کمیسیون‌ها و عدم استقبال اعضا برای شرکت در هر یک از آن‌ها قرار بر آن شد از تعداد کمیسیون‌ها کاسته شود تا اعضا بهتر بتوانند به اجرای برنامه‌ها و شرکت در جلسات ملزم شوند.

این مراسم فردا با حضور اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار