فرماندار همدان گفت: ترکیب شورای شهر همدان ترکیبی تخصصی، متعهد و باتجربه است که اثرات خوبی در توسعه عمرانی و آبادانی شهر همدان داشته است.
کد خبر: ۶۵۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳ 16 September 2018
علی تعالی گفت: مصوبات شورای شهر همدان کمترین زاویه را با مواد قانونی داشته به طوریکه پیاده‌‍راه بوعلی به عنوان یکی از شاخص‌ترین اقدامات شورای شهر است.

به گزارش ایسنا، تعالی در جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال دوم شورای شهر همدان، با بیان اینکه شورای شهر همدان به عنوان یکی از شورا‌های بی‌حاشیه در سال‌های گذشته و حتی در بین سایر استان‌ها بوده است، تأکید کرد: جوانگرایی اتفاق خوبی است که در این دوره از شورا اتفاق افتاده و فرصت مناسبی برای بالندگی شهر بوده است.

فرماندار همدان تصریح کرد: همدلی، همفکری و اتحاد بین اعضای شورای شهرهمدان باعث پیشرفت پروژه‌هایی بوده که یا شروع نشده و یا در حال اتمام است.

وی شهردار همدان را فردی بادل و جرأت و ریسک‌پذیر معرفی کرد و افزود: اگر همکاری، بسترسازی و زمینه‌سازی شورا با شهرداری نبود و ظرفیت‌ها را ایجاد نمی‌کرد، قطع به یقین شهرداری نمی‌توانست کاری انجام دهد.

وی تأکید کرد: وضعیتی که اکنون در کشور حاکم بوده به علت نبود اعتماد است و وضع بحرانی استان همدان به علت تلاش مدیریت ارشد استان و نمایندگان طراز بالا، اقدامات خوبی با جذب اعتبارات ملی، اقدامات خوبی انجام داده است.

فرماندار همدان خطاب به اعضاء شورای شهر گفت: سعی کردیم در تصمیم‌گیری‌های شما دخالت نداشته و تعامل خوبی داشته باشیم.

وی درباره هیئت تطبیق نیز بیان کرد: براساس ارزیابی وزارت کشور هیئت تطبیق همدان کمترین مشکلات در مصوبات را داشته است.

تعالی خاطرنشان کرد: یکی از هنر‌های رئیس شورای شهر، هماهنگ کردن و جمع کردن نظرات اعضاء است که خوشبختانه این مسئله در همدان به خوبی دیده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار