معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از افزایش ۱۰ درصدی قیمت شکر سفیدخبرداد.
کد خبر: ۶۵۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲ 16 September 2018
مجید زرین‌دلاور با بیان اینکه قیمت شکر سفید افزایش می‌یابد، گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز قیمت شکر سفید از سوی ستاد تنظیم بازار کشوری افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، زرین‌دلاور افزود: با توجه به اینکه اکثر اقلام اولیه افزایش قیمت بالایی داشتند قیمت شکر سفید نیز توسط ستاد تنظیم بازار کشورافزایش یافت به طوریکه هر کیلو شکر برای فروش به کارخانه‌ها ۳۰۰۰ و شکر فله‌ای حدود ۳۴۰۰ و شکر در بسته ۹۰۰ گرمی ۴۰۰۰ و در بسته‌های ۱۰۰۰ گرمی ۴۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اگر شکر با قیمتی بیش از قیمت‌های اعلام شده به فروش برسد غیرقانونی است و با فروشندگان برخورد خواهد شد چرا که باعث برهم زدن تعادل بازار می‌شوند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در رابطه با افزایش قیمت و کمبود روغن نباتی در روز‌های اخیر در بازار عنوان کرد: در روز‌های اخیر با کمبود روغن نباتی مواجه شدیم که ستاد تنظیم بازار با افزایش ۱۷ درصدی این کالا چرخه تولید را در کارخانه‌های روغن نباتی به راه انداخت.

وی اظهار کرد: کارخانه‌های تولید روغن نباتی به علت حجم بالای مخارج و افزایش قیمت‌ها قادر به تولید این کالا نبودند که ستاد تنظیم بازار با افزایش قیمت روغن نباتی این ناتوانی را برای کارخانه‌های تولیدکننده جبران کرد.

زرین‌دلاور با بیان اینکه در توزیع کالای قند هیچ کمبودی نداریم، گفت: با توجه به اینکه در کالای شکر سفید افزایش قیمت داشته‌ایم، به تناسب این افزایش قیمت قند نیز کمی بالا رفته است، اما هیچ نوع کمبودی در این نوع کالا وجود ندارد و قند در سراسر فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار